Gå til innhold

hudpleie tips?

Anbefalte innlegg

Gjest jujanka
Skrevet

Noen som kan anbefale en peeling for kropp og for ansikt. Og en krem til kroppen som både fukter og strammer opp, uten å føles klissete?

Jeg skulle også visst hva sklags ansiktskrem jeg skal bruke, har tørr hud med fet T-sone. Fikk anbefalt en krem av hudpleier, dermatologica, men den lukter ille, og var lite dryg, og veldig dyr. Noen som har noen alternativer?

Fortsetter under...

hare1365380455
Skrevet

Jeg kjøpte en god ansiktskrem på apoteket sist. Cosmica extra moist.

sprelline1365380900
Skrevet

Jeg kjøpte en god ansiktskrem på apoteket sist. Cosmica extra moist.

Kjøp dermalogica på nettet fra england. Sparer mye penger.

Har og prøvd Cosmica som er apotek varer og har vært fornøyd med de.

En bodylotion jeg bruker er Biotherm; Lait Corporel, anti drying,with citrus extracts. Den er jeg kjempefornyd med og har brukt den i mange år.

Gjest jujanka
Skrevet

Kjøp dermalogica på nettet fra england. Sparer mye penger.

Har og prøvd Cosmica som er apotek varer og har vært fornøyd med de.

En bodylotion jeg bruker er Biotherm; Lait Corporel, anti drying,with citrus extracts. Den er jeg kjempefornyd med og har brukt den i mange år.

Takk:) Men jeg vil ikke ha dermalogica mer, lukter ikke noe godt av den. Lukter harskt liksom. Kanskje jeg skal prøve fra apoteket.

Den body lotionen, er den oppstrammende også? Og lukter den godt? Den lukter ikke citrus?

hare1365380455
Skrevet

Takk:) Men jeg vil ikke ha dermalogica mer, lukter ikke noe godt av den. Lukter harskt liksom. Kanskje jeg skal prøve fra apoteket.

Den body lotionen, er den oppstrammende også? Og lukter den godt? Den lukter ikke citrus?

Jeg bruker ikke bodylotion, men den ansiktskremen lukter godt.

sprelline1365380900
Skrevet

Den lukter citurus ja. Er vel ikke oppstrammende men motvirkert at huden blir tørr. Jeg har egentlig liten tro på at slike bodylotion kan være oppstrammende...men har jo ikke prøvet de heller da....

Annonse

Skrevet

Jeg har en blanding av fet og tørr hud i ansiktet, og har endelig funnet en krem jeg liker, og bruker nå Eucerin Q10 Anti Wrinkle Fluid, som da er en veldig lett, parfymefri og god ansiktskrem med Q10. Den blir ikke klissete og fet, og funker over hele ansiktet for meg. Du får Eucerin-produkter på apoteket, og denne koster i underkant av 200 kr.

Hvis du skal ha en bodylotion så vil jeg faktisk anbefale Nivea sine, funker fint for meg, gjerne den med Q10 for en muligens oppstrammende effekt. (de påstår så..)

Skrevet

Beste og billigste peeling for kroppen er jo en hampvott som også øker blodsirkulasjonen. Øktblodsirkulasjon er nyttig for å få fin hud for når blodgjennomstrømminga i huden øker så transporterer blodet lettere slaggstoffer til andre utskillingsorgan som nyrer og tarmer enn hud.

Skrevet

Bruk kaffegrut som kroppspeeling, myk og deilig hud skal jeg love. Men ikke finn på å ha det i ansiktet.

Ellers er jeg mest fan av frukgsyrepeeling. Gjerne fra MD.

Skrevet

For ansikt: Kanebo, enhanching emolusion 3. (+ ansiktsvann og skrubb). Øyne: Kanebo sensai eye balm.

Til kroppen: noe så enklet som oliven Body Butter fra Body shop. Som skrubb er Agurk/lavnedel/ olje/salt/krystall-skrubben nydelig, finnes i flere lukter).

Skrevet

For ansikt: Kanebo, enhanching emolusion 3. (+ ansiktsvann og skrubb). Øyne: Kanebo sensai eye balm.

Til kroppen: noe så enklet som oliven Body Butter fra Body shop. Som skrubb er Agurk/lavnedel/ olje/salt/krystall-skrubben nydelig, finnes i flere lukter).

herreguud så mange skrivefeil jeg har..

*hmpf*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...