Gå til innhold

Julebord! Jeg trenger tips.

Anbefalte innlegg

Gjest Isbinne
Skrevet

Hei!

Jeg jobber i en barnehage, og nå nærmer det seg julebordtider (utrolig, men sant...). Jeg har fått det ærefulle oppdrag i å bli med i sosialkomiteen, og det er vi som bestemmer hva vi skal finne på.

Og jeg trenger tips! Jeg er ung, så jeg har ikke så lang erfaring med julebord, og jeg trenger å vite hva slags alternativer som finnes. Vi er ansatte mellom 19 og 60 år, så det må liksom være noe som passer alle.

Noen kreative sjeler der ute som vil hjelpe meg?

Gjest det var det jeg ville si om den saken....
Skrevet

Leker er kjedelig!

Karaoke er harry men kan være morsomt.

sprelline1365380900
Skrevet

Jeg jobber også i barnehage...

Vi har variert på hva vi gjør.

Har hatt fest med følge og god julemiddag, var et år på et hotell og hadde kokkekurs,det var TOPP! I år skal vi ut å spise, for så å gå på revy og avslutte det hele på en pub etter på. Dette var det god steming for hos oss.

Lykke til!!

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men vi pleier gå på wallmans.. det ligger i Oslo:)

Skrevet

Er det ikke koselig bare å gå ut og spise en god middag sammen da? Noen timer med bare voksenprat uten unger som flyr rundt dere. Hvorfor gjøre så mye av det, de fleste har alt for mange julebord allikevel.

Gjest Isbinne
Skrevet

Er det ikke koselig bare å gå ut og spise en god middag sammen da? Noen timer med bare voksenprat uten unger som flyr rundt dere. Hvorfor gjøre så mye av det, de fleste har alt for mange julebord allikevel.

Det blir kjedelig for oss unge, som gjerne vil ha fart og liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...