Gå til innhold

Er Trafikanten.no alltid til å stole på?

Anbefalte innlegg

Gjest mye rart med trafikanten
Skrevet

Synes jeg ofte får så rare ruteforslag fra dem. feks så skulle jeg i følge dem bruke en time og et kvarter på å komme til et sted, men jeg selv fant ut at hvis jeg tok toget så kom jeg til stedet på under halvparten av tiden

Vil ikke trafikanten at jeg skal krysse gater etc?

Skrevet

Nei, den er jo av og til bare festlig.

En gang prøvde jeg med en reise i Oslo-området på maks. 20 km, og fikk et ruteforslag som krevde at jeg startet kvelden i forveien...

Skrevet

Nei, ikke stol på Trafikanten. Jeg bruker den som et forslag. Ser det fornuftig ut, gjør jeg det. Må jeg bytte transport tre ganger, så finner jeg min egen rute.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, du kan ikke stole 100 % på Trafikanten.

Skrevet

Nei, du kan ikke stole på dem.

Trafikanten skjønner ikke at du foretrekker å gå i 10 minutter til en T-banestasjon og så ta T-banen derfra, istedenfor å bli stående der du er og vente på bussen som kommer neste morgen.

Skrevet

Har du gått inn på linken for innstillinger da? Trafikanten har en linke der du stiller inn hvilke framkomstmidler du vil ta (alle eller kun noen) samt maks gåtid du aksepterer.

Hvis disse er feil innstilt, får du selvsagt svar deretter.

Gjest papirtiger
Skrevet

Nei, den er jo av og til bare festlig.

En gang prøvde jeg med en reise i Oslo-området på maks. 20 km, og fikk et ruteforslag som krevde at jeg startet kvelden i forveien...

Hehe..har fått opp liknende forslag jeg også.

Også litt vittig hvor lenge de beregner det tar å gå noen hundre meter. Kanskje de sikrer seg slik at folk med rullator ikke føler seg diskriminert ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...