Gjest mye rart med trafikanten Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Synes jeg ofte får så rare ruteforslag fra dem. feks så skulle jeg i følge dem bruke en time og et kvarter på å komme til et sted, men jeg selv fant ut at hvis jeg tok toget så kom jeg til stedet på under halvparten av tiden Vil ikke trafikanten at jeg skal krysse gater etc? 0 Siter
Atene Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nei, den er jo av og til bare festlig. En gang prøvde jeg med en reise i Oslo-området på maks. 20 km, og fikk et ruteforslag som krevde at jeg startet kvelden i forveien... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nei, ikke stol på Trafikanten. Jeg bruker den som et forslag. Ser det fornuftig ut, gjør jeg det. Må jeg bytte transport tre ganger, så finner jeg min egen rute. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nei, du kan ikke stole 100 % på Trafikanten. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nei, du kan ikke stole på dem. Trafikanten skjønner ikke at du foretrekker å gå i 10 minutter til en T-banestasjon og så ta T-banen derfra, istedenfor å bli stående der du er og vente på bussen som kommer neste morgen. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Har du gått inn på linken for innstillinger da? Trafikanten har en linke der du stiller inn hvilke framkomstmidler du vil ta (alle eller kun noen) samt maks gåtid du aksepterer. Hvis disse er feil innstilt, får du selvsagt svar deretter. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Nei, den er jo av og til bare festlig. En gang prøvde jeg med en reise i Oslo-området på maks. 20 km, og fikk et ruteforslag som krevde at jeg startet kvelden i forveien... Hehe..har fått opp liknende forslag jeg også. Også litt vittig hvor lenge de beregner det tar å gå noen hundre meter. Kanskje de sikrer seg slik at folk med rullator ikke føler seg diskriminert 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.