Gå til innhold

Fjerne spyware

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt spyware (skrives det sånn?) på datamaskinen en stund nå (aner ikke hvordan jeg har fått det). Så vidt jeg vet har det ikke gjort noen skader på maskinen, men hvem vet.

Men alltid popper det opp vinduer som sier at jeg har spyware og at jeg skal gå til den og den side og laste antispyware ned. Jeg har ikke gjort det, men har prøvd andre div. antispywareprogrammer som jeg har hørt er seriøse og virker. Det fjerne spywaren og vinduene for noen timer/dager, men så er det tilbake igjen.

Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne dette permanent? Et spywareprogram som virker? HJELP!!!

Skrevet

Ad-aware og Spybot - Search & Destroy. Det er mulig det må enda flere til, men jeg tror disse tar det meste.

"......................................"

Skrevet

Ad-aware og Spybot - Search & Destroy. Det er mulig det må enda flere til, men jeg tror disse tar det meste.

"......................................"

Ad-ware har jeg, har du internettadressene på Spybot - Search & Destroy?

Takk for svar!

Skrevet

Ad-ware har jeg, har du internettadressene på Spybot - Search & Destroy?

Takk for svar!

Uhm...nei, men det finnes flere steder. Bare søk på "Spybot search and destroy download" e.l., så finner du det.

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...