Sofline Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Jeg har hatt spyware (skrives det sånn?) på datamaskinen en stund nå (aner ikke hvordan jeg har fått det). Så vidt jeg vet har det ikke gjort noen skader på maskinen, men hvem vet. Men alltid popper det opp vinduer som sier at jeg har spyware og at jeg skal gå til den og den side og laste antispyware ned. Jeg har ikke gjort det, men har prøvd andre div. antispywareprogrammer som jeg har hørt er seriøse og virker. Det fjerne spywaren og vinduene for noen timer/dager, men så er det tilbake igjen. Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne dette permanent? Et spywareprogram som virker? HJELP!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Ad-aware og Spybot - Search & Destroy. Det er mulig det må enda flere til, men jeg tror disse tar det meste. "......................................" 0 Siter
Sofline Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Ad-aware og Spybot - Search & Destroy. Det er mulig det må enda flere til, men jeg tror disse tar det meste. "......................................" Ad-ware har jeg, har du internettadressene på Spybot - Search & Destroy? Takk for svar! 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ad-ware har jeg, har du internettadressene på Spybot - Search & Destroy? Takk for svar! Uhm...nei, men det finnes flere steder. Bare søk på "Spybot search and destroy download" e.l., så finner du det. "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.