Goliath Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5219101.html Fine ord - og det er vel nettopp hva de er flinke til - fine ord....... Men er det noen som fremdeles tror at det vil medføre praktiske tiltak som faktisk monner? Jeg gjør i hvert fall ikke det noe mer nå enn tidligere - og intet ville glede meg mer enn at jeg for en gangs skyld tok feil når det gjelder dette. 0 Siter
favn Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hvorfor heiv ikke Bondevik & co dem ut, tror du? 0 Siter
Goliath Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Hvorfor heiv ikke Bondevik & co dem ut, tror du? Sansynligvis fordi det ikke passer inn i den profilen de ønsker å fremstå med (spesielt når det gjelder Krf). Og ren og skjær feighet. Og fordi de ikke hadde flertall for å gjøre det, uansett om de hadde ønsket det. Jeg har kritisert de aller fleste partier på stortinget for deres manglende vilje og evne til å gjøre noe som helst fornuftig når det gjelder dette. Hva tror du er årsaken? 0 Siter
favn Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Sansynligvis fordi det ikke passer inn i den profilen de ønsker å fremstå med (spesielt når det gjelder Krf). Og ren og skjær feighet. Og fordi de ikke hadde flertall for å gjøre det, uansett om de hadde ønsket det. Jeg har kritisert de aller fleste partier på stortinget for deres manglende vilje og evne til å gjøre noe som helst fornuftig når det gjelder dette. Hva tror du er årsaken? Aner ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.