Gå til innhold

Mer om innvandrings - og integrasjonspolitikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/5219101.html

Fine ord - og det er vel nettopp hva de er flinke til - fine ord.......

Men er det noen som fremdeles tror at det vil medføre praktiske tiltak som faktisk monner?

Jeg gjør i hvert fall ikke det noe mer nå enn tidligere - og intet ville glede meg mer enn at jeg for en gangs skyld tok feil når det gjelder dette.

Skrevet

Hvorfor heiv ikke Bondevik & co dem ut, tror du?

Sansynligvis fordi det ikke passer inn i den profilen de ønsker å fremstå med (spesielt når det gjelder Krf).

Og ren og skjær feighet.

Og fordi de ikke hadde flertall for å gjøre det, uansett om de hadde ønsket det.

Jeg har kritisert de aller fleste partier på stortinget for deres manglende vilje og evne til å gjøre noe som helst fornuftig når det gjelder dette.

Hva tror du er årsaken?

Skrevet

Sansynligvis fordi det ikke passer inn i den profilen de ønsker å fremstå med (spesielt når det gjelder Krf).

Og ren og skjær feighet.

Og fordi de ikke hadde flertall for å gjøre det, uansett om de hadde ønsket det.

Jeg har kritisert de aller fleste partier på stortinget for deres manglende vilje og evne til å gjøre noe som helst fornuftig når det gjelder dette.

Hva tror du er årsaken?

Aner ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...