Maggi Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Så hyggelig! Du er den første som kaller meg "ulvinne" ) Har du skiftet nick, så har du skiftet nick! ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Har du skiftet nick, så har du skiftet nick! ;o) *High Five* 0 Siter
Maggi Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 *High Five* *klasker i hendene til ulvinnen* 0 Siter
Gjest også nickløs - og fortsetter med det Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Skjønner ikke viktigheten med å ha fast nick. Mange klager over at nickløse slenger med leppa. Men i min tid, da jeg hadde fast nick, var problemet motsatt; De med fast nick ble så ovenpå at de trodde at de "eide" forumet, og ble rett og slett kvalmne. Har vært nickløs i mange år, og har tenkt å fortsette med det. Synes det er slik nå også jeg. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det er ikke tvang å være med i øyegalleriet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.