Mr. Lysten Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Fortsettelse på tidligere innlegg Til dere som svarte - takk. Desverre har jeg ikke funnet på alt dette - det er en liten oppsummering av 11 års ekteskap med 3 barn. Vi har hatt kraftige diskusjoner tidligere hvor jeg har villet dra, men gått på igjen med krum hals - jeg gir meg ikke så lett. I dag angrer jeg på at jeg ikke gjorde det, men da hadde jeg ikke hatt 3 herlige unger. Ja ungene merker det- utsangn fra vår mellomste på 5 en dag vi spiste frokost sammen: Pappa hvorfor klemmer voksne barn ?, Fordi vi er glade i dem sa jeg. "Hvorfor klemmer ikke mamma deg da ?". Hva svarer man da ? Hadde en skikkelig diskusjon i helgen og igjen lovet jeg å prøve videre, men denne gang har jeg intet håp. Jeg holder ut til sommeren så hun får avsluttet sin MBa. Så drar jeg - slik føler jeg det nå. Så sier vi høflig godmorgen og godnatt til hverandre i mellomtiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.