Gå til innhold

Living with the Ice Queen ... forts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsettelse på tidligere innlegg

Til dere som svarte - takk.

Desverre har jeg ikke funnet på alt dette - det er en liten oppsummering av 11 års ekteskap med 3 barn. Vi har hatt kraftige diskusjoner tidligere hvor jeg har villet dra, men gått på igjen med krum hals - jeg gir meg ikke så lett. I dag angrer jeg på at jeg ikke gjorde det, men da hadde jeg ikke hatt 3 herlige unger. Ja ungene merker det- utsangn fra vår mellomste på 5 en dag vi spiste frokost sammen: Pappa hvorfor klemmer voksne barn ?, Fordi vi er glade i dem sa jeg. "Hvorfor klemmer ikke mamma deg da ?". Hva svarer man da ?

Hadde en skikkelig diskusjon i helgen og igjen lovet jeg å prøve videre, men denne gang har jeg intet håp. Jeg holder ut til sommeren så hun får avsluttet sin MBa. Så drar jeg - slik føler jeg det nå. Så sier vi høflig godmorgen og godnatt til hverandre i mellomtiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...