Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det automatisk logg....isåfall hvordan finner jeg den??

:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Verktøy - Alternativer - Meldinger: Der kan du krysse av for å logge samtaler, og hvor du vil plassere loggfilen.

Det er vel ikke slått på pr.default, tror jeg.

"........................................"

Skrevet

Verktøy - Alternativer - Meldinger: Der kan du krysse av for å logge samtaler, og hvor du vil plassere loggfilen.

Det er vel ikke slått på pr.default, tror jeg.

"........................................"

Hmmm...får jo opp verktøy, alternativer....men ikke noe der som heter meldinger....og ikke noe der om logg heller.....

???

Skrevet

Hmmm...får jo opp verktøy, alternativer....men ikke noe der som heter meldinger....og ikke noe der om logg heller.....

???

På den versjonen jeg har, så er det flere "faner" under Verktøy - Alternativer: Personlig, Meldinger, Telefon, Personvern, Generellt, Tilkobling.

Hvis du har en annen versjon enn 6.2 (som ikke er den nyete), så kan det hende det ligger et annet sted. Men det er ikke så mange menyer og alternativer at det burde være så vanskelig å finne.

"....................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

???

Det er sikkert fordi du har en gammel msn-versjon. Du har ikke engang bildemulighet, altså må din være minst et par år gammel.

Som Prozak sier er uansett loggen noe du selv aktivt må gå inn og slå på, og det har du helt sikkert ikke gjort, ei heller er det sannsynlig at du har muligheten med din urgamle versjon.

Skrevet

Det er sikkert fordi du har en gammel msn-versjon. Du har ikke engang bildemulighet, altså må din være minst et par år gammel.

Som Prozak sier er uansett loggen noe du selv aktivt må gå inn og slå på, og det har du helt sikkert ikke gjort, ei heller er det sannsynlig at du har muligheten med din urgamle versjon.

Hmmm....har det ikke alltid vært muligheter for å logge, da? Det var det jo selv i de første ICQ-versjonene, og sågar i eldgamle ircii versjoner (unix tekstbasert irc-klient).

".............................................."

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm....har det ikke alltid vært muligheter for å logge, da? Det var det jo selv i de første ICQ-versjonene, og sågar i eldgamle ircii versjoner (unix tekstbasert irc-klient).

".............................................."

Jeg husker den var der på ICQ. Da var det vel ikke mulig å slippe unna loggen?

Men jeg tror ikke det alltid har vært det på msn.

Jeg ante egentlig ikke at det var det nå engang. :)

Skrevet

Det er meget mulig du har rett - det er kun i de siste 3-4 årene at jeg i det hele tatt har brukt MSM :-)

"....................................."

Skrevet

Nope, den gang da var det ikke mulig å slippe unna loggen. :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...