Gjest henne74 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 http://www.plastelina.net/games/game2.html Blir veldig gla om noen kan løse denne for meg:-) 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 vanskelig den der...håper noen har et fasit svar....Jeg klarte det ikkje 0 Siter
Gimmick Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 pokker.. jeg trodde jeg hadde klart det.. *kremt* 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Javisst, lett som fot i hose. Men er dere sikker på at dere vil ha fasitsvaret? Det er jo gøy å prøve til man får til selv... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nå må jeg holde tunga rett i munnen... Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to prester, returner med prest og kannibal. Ta to prester, returner med en kannibal. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler. Tok meg en hel halvtime! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nå må jeg holde tunga rett i munnen... Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to prester, returner med prest og kannibal. Ta to prester, returner med en kannibal. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler. Tok meg en hel halvtime! Gledesdreper. Tenkte jeg skulle erte dem litt med at jeg hadde løsningen :-) 0 Siter
Mirabell Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nå må jeg holde tunga rett i munnen... Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to prester, returner med prest og kannibal. Ta to prester, returner med en kannibal. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler. Tok meg en hel halvtime! Bra! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Gledesdreper. Tenkte jeg skulle erte dem litt med at jeg hadde løsningen :-) -ler- Sorry. 0 Siter
Gjest henne74 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nå må jeg holde tunga rett i munnen... Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to prester, returner med prest og kannibal. Ta to prester, returner med en kannibal. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler. Tok meg en hel halvtime! Takk for svar:-) Var nesten pinlig enkel når man fikk fasiten:-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Nå må jeg holde tunga rett i munnen... Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to prester, returner med prest og kannibal. Ta to prester, returner med en kannibal. Ta to kannibaler, returner med en. Ta to kannibaler. Tok meg en hel halvtime! en halvtime?? hahaha..*erte erte* Det tok meg 5 min *hever hodet høyt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.