Gjest helt grønn... Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 å kopiere linker? Noen som forstår hva jeg mener? Eks: Er inne å surfer og kommer over en side som jeg har lyst til å sende til en venn, så hvordan går jeg frem? Noen som har en lett forståelig forklaring? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hvis du er på siden, og adressen står i adressefeltet på browseren, så er det jo bare å merke teksten og kopiere (Ctrl-C, eller Høyreklikk - Kopier/Copy). Så limer du det inn der hvor du skal poste det (i en e-post f.eks.), med Ctrl-V eller Høyreklikk - Paste/Lim inn. Hvis det er en klikkbar link du vil kopiere, så høyreklikker du på den, og velger "Copy link address" eller tilsvarende (avhengig av browser). ".............................................." 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Merke linken, høyreklikke på musa, klipp ut eller kopier, plasser pil der du vil ha den, høyreklikk musa, lim inn...? 0 Siter
cecily Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Høyreklikk inne på siden. Velg 'egenskaper'. Merk adressen midt i boksen, kopier og lim inn dit du vil ha den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.