Gå til innhold

Har man lov til å gi en CD i gave til en som er innlagt på psykiatrisk?

Anbefalte innlegg

Gjest Nomaden

En bekjent av meg er innlagt på akuttpsykiatrisk pga sterk angst suicidiale tanker.

jeg tenker å gi en gave. En CD med sanger som har betydd mye for meg da jeg selv slet med angsten

Men så lurer jeg på om en CD er av et slikt materiale at han ikke kan få den? Tenker på muligheten for han da kanskje brekker den og skjærer opp pulsåren med den.

Vet ikke om han vil gjøre det, men lurer på om personalet har noen restriksjoner på sånne gaver pga hva man kan gjøre med dem

Hvis man er innlagt på tvang hvilke gaver kan og kan ikke gis da?

Fortsetter under...

Gjest Calóni

Det er veldig individuelt etter pasienten, samt sykehuset/avdelingen. Ta en telefon til avdelingen du, så er du på den sikre siden. De er sikkert bare glade for at folk ringer istedet for å gi gaver de er nødt til å beslaglegge.

Jeg var på åpen post på akuttpsykiatrisk, og der kunne jeg ha med meg det jeg ville. De gikk igjennom sakene mine, men de tok ingenting. Men er man på lukka avdeling på tvang, så kan det være man har strengere restriksjoner.

Gjest klarta klu

Det er veldig individuelt etter pasienten, samt sykehuset/avdelingen. Ta en telefon til avdelingen du, så er du på den sikre siden. De er sikkert bare glade for at folk ringer istedet for å gi gaver de er nødt til å beslaglegge.

Jeg var på åpen post på akuttpsykiatrisk, og der kunne jeg ha med meg det jeg ville. De gikk igjennom sakene mine, men de tok ingenting. Men er man på lukka avdeling på tvang, så kan det være man har strengere restriksjoner.

var på tvang, hadde masse cd'er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...