Gå til innhold

Øyegalleri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt mye om DOL's øyegalleri, men hva er det og hvor finner jeg det?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Prozak

4

• Freya

3

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

http://oyegalleriet.doesntexist.com

For DOL-ere som vil vise litt av seg selv, men ikke et helt ansiksbilde, som i Galleriet. Du er også helt anonym mht. til e-post adresse (trenger ikke e-post adr. for å sende inn bilde).

"......................................"

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

For DOL-ere som vil vise litt av seg selv, men ikke et helt ansiksbilde, som i Galleriet. Du er også helt anonym mht. til e-post adresse (trenger ikke e-post adr. for å sende inn bilde).

Jeg lurte på om jeg skulle sende inn bilde av leggene mine så SDD ser at jeg virkelig har "lange. lekre raselegger".

Hvilket galleri hadde du villet ha det på? Sammen med munnen til flisa, kanskje?

fei1365380229
Skrevet

Jeg har sendt en mail til øyegalleriet, men vet ikke om du har fått den.

Jeg vil gjerne ut av galleriet.

Sorry, for ekstraarbeidet.

Skrevet

Jeg lurte på om jeg skulle sende inn bilde av leggene mine så SDD ser at jeg virkelig har "lange. lekre raselegger".

Hvilket galleri hadde du villet ha det på? Sammen med munnen til flisa, kanskje?

Jeg kan selvfølgelig lage et Leggegalleri :-)

"...................................."

Skrevet

Jeg har sendt en mail til øyegalleriet, men vet ikke om du har fått den.

Jeg vil gjerne ut av galleriet.

Sorry, for ekstraarbeidet.

Du har neppe noen mailadresse til meg som egentlig er i drift, så det har jeg nok ikke. Legg beskjed på Meldinger. Det kan ta tid før jeg ser det, men det må man regne med (jfr.advarslen på siden).

"..........................................."

Skrevet

Hva med et "dette er den kroppsdelen dolerne er mest stolt av ved seg selv"-galleri, så kan vi selv velge?

fei1365380229
Skrevet

Du har neppe noen mailadresse til meg som egentlig er i drift, så det har jeg nok ikke. Legg beskjed på Meldinger. Det kan ta tid før jeg ser det, men det må man regne med (jfr.advarslen på siden).

Nei altså jeg sendte den til øyegalleriet uten bilde da, men med nick.

Jeg blir litt skremt av alle som hevder de kjenner igjen folk fra øyegalleriet så derfor vil jeg gjerne ut.

fei1365380229
Skrevet

Hva med et "dette er den kroppsdelen dolerne er mest stolt av ved seg selv"-galleri, så kan vi selv velge?

Ja da ville det definitivt blitt venstre øre :o)

Skrevet

Hadde ikke sett dette. Tøft:) Dog tomt på et par gallerier så jeg til min store forbauselse:D

Skrevet

Beklager, beklager, men noiaen er smittsom. Bort-vekk? På forhånd tusen takk og igjen beklager bryderiet :-(

Gjest Det er lov å prøve seg
Skrevet

U/T

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Da er leggene sendt inn :)

Siden bildet var kuttet høyere oppe enn jeg husket (fikk ikke med leggene helt ned) tok jeg med deler av lårene også.

Så da kan du legge dem på et egnet sted :)

Og så er jeg spent på hvor mange som gjenkjenner dem ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser det er opprettet noen nye menyer der inne nå.

Som den mer og mer rødfargede likestillingsforkjemperen jeg er, finner jeg det påfallende at det finnes et musegalleri og ikke et penisgalleri der inne.

Gjest naive eva
Skrevet

Som den mer og mer rødfargede likestillingsforkjemperen jeg er, finner jeg det påfallende at det finnes et musegalleri og ikke et penisgalleri der inne.

Musegalleri? Jeg trodde det mentes kjæledyrene våre, jeg....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Musegalleri? Jeg trodde det mentes kjæledyrene våre, jeg....

Det er en logisk brist i din tro, all den tid kjæledyrene ligger i øyegalleriet.

Så jeg har nok rett.

Men det er ingen bilder i musegalleriet, noe som tyder på at Prozak beholder bildene selv.

Den slampen!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det må da være pinnegalleriet som er for peniser? Bare send inn bilde av prins Albert piercingen du, det er nok mange som er spent på den ;)

Til ære for deg har jeg nå sendt inn leggene mine, så får vi se hvor lang tid det tar før Prozak får lagt dem inn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må da være pinnegalleriet som er for peniser? Bare send inn bilde av prins Albert piercingen du, det er nok mange som er spent på den ;)

Til ære for deg har jeg nå sendt inn leggene mine, så får vi se hvor lang tid det tar før Prozak får lagt dem inn.

Jaggu, det har du selvfølgelig rett i.

Utrolig hvor beskjedne dolerne er, som lar slike gallerier stå tomme.

Jeg tør ikke sende inn bilde av min. Da vil jeg nok bli kjent igjen.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jaggu, det har du selvfølgelig rett i.

Utrolig hvor beskjedne dolerne er, som lar slike gallerier stå tomme.

Jeg tør ikke sende inn bilde av min. Da vil jeg nok bli kjent igjen.

"Jeg tør ikke sende inn bilde av min. Da vil jeg nok bli kjent igjen."

Ja, den er vel mer berømt enn øynene dine...

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Jeg tør ikke sende inn bilde av min. Da vil jeg nok bli kjent igjen."

Ja, den er vel mer berømt enn øynene dine...

Den er i hvert fall enklere å kjenne igjen.

Selv om mine brune øyne nok får det til å sitre i underliv landet rundt de også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...