Gå til innhold

Øyegalleri?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Den er i hvert fall enklere å kjenne igjen.

Selv om mine brune øyne nok får det til å sitre i underliv landet rundt de også.

Er det brune øynene dine er? Jeg syns de ser grønne ut på øyegalleriet...

Prins albert piercing er vel såpass utbredt at du ikke blir gjenkjent bare pga den? Så godt som du har beskrevet den her vil den nok ikke komme som en overraskelse uansett.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Prozak

4

• Freya

3

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er en logisk brist i din tro, all den tid kjæledyrene ligger i øyegalleriet.

Så jeg har nok rett.

Men det er ingen bilder i musegalleriet, noe som tyder på at Prozak beholder bildene selv.

Den slampen!

"Men det er ingen bilder i musegalleriet, noe som tyder på at Prozak beholder bildene selv."

Selvfølgelig. Jeg har skrivebordet fullt av lekre dol-mus :-)

".................................."

Skrevet

*LOL*

Da skjønner jeg også at den er lettere å gjenkjenne enn øynene hans!

De tennissokkene var temmelig avslørende, ja!

Skrevet

Ja da ville det definitivt blitt venstre øre :o)

Eller lilletåa!

Skrevet

Yak! Skal ikke si noe på størrelsen, men ellers takk. *Kvalm* Jeg hadde løpt så fort beina kunne bære meg hadde jeg truffet på noe sånt under klærne til en potensiell sengepartner...

Ja, enig. Hvite tennissokker er skikkelig usmakelig!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Eller lilletåa!

Så beskjeden du er da!

jeg er fornøyd med mye større kroppsdeler enn som så!

Bare vent til du får se leggene og lårene mine! (Om ikke Prozak tar skrekken og sensurerer dem da)

Skrevet

Ja, ikke sant?! Kommer ikke innom døra her med hvite tennissokker assa!

Skrevet

Så beskjeden du er da!

jeg er fornøyd med mye større kroppsdeler enn som så!

Bare vent til du får se leggene og lårene mine! (Om ikke Prozak tar skrekken og sensurerer dem da)

Tja, beina mine er ikke så verst de heller, men det er liksom litt tryggere å vise fram bare lilletåa ;-)

Skrevet

Hva med et "dette er den kroppsdelen dolerne er mest stolt av ved seg selv"-galleri, så kan vi selv velge?

Tommeltåtten kan jeg jo vise frem, skal bare lakkere den først da. Tro hvilken farge som tar seg best ut til min tommeltått.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det brune øynene dine er? Jeg syns de ser grønne ut på øyegalleriet...

Prins albert piercing er vel såpass utbredt at du ikke blir gjenkjent bare pga den? Så godt som du har beskrevet den her vil den nok ikke komme som en overraskelse uansett.

Den er mye, mye større enn jeg har beskrevet den, og det vil bli lett å spotte meg ut på gata.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Ja, ikke sant?! Kommer ikke innom døra her med hvite tennissokker assa!

lol

Gjest mirakel*2?
Skrevet

lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...