Gå til innhold

Øyegalleri?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Tja, beina mine er ikke så verst de heller, men det er liksom litt tryggere å vise fram bare lilletåa ;-)

:) Du får sende inn lilletåa da, så får vi se om den kommer med!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Prozak

4

• Freya

3

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Den er mye, mye større enn jeg har beskrevet den, og det vil bli lett å spotte meg ut på gata.

Du går med skreddersydde bukser for å få plass til godsakene?

Så neste gang jeg ser en med en bul på størrelse med en fotball, så kan jeg anta at det er deg?

Ja, jeg skjønner at det kan bli blagsomt da, om alle dolpikene kommer løpende etter deg og roper: "Hei ShitDiddelyDo!"

Skrevet

:) Du får sende inn lilletåa da, så får vi se om den kommer med!

Du får vente tålmodig på en titt på lilletåa mi når det nye galleriet åpner!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du får vente tålmodig på en titt på lilletåa mi når det nye galleriet åpner!

Jeg har ventet tålmodig svært lenge på at du skal sende meg øynene dine nå som du ikke er forkjølet lenger, så da klarer jeg vel å vente på en tå :)

Skrevet

Jeg har ventet tålmodig svært lenge på at du skal sende meg øynene dine nå som du ikke er forkjølet lenger, så da klarer jeg vel å vente på en tå :)

Hehe, jeg klarer bare ikke å få til et øyebilde (trenger gubbens hjelp og han er såå opptatt med garasjebygging for tida..). Kan jo sende deg et fullt bilde av familien min og meg en dag, så får du stilt nysgjerrigheten :-)

Føler jo at jeg kjenner deg litt nå siden vi har chatta, så da er det vel ikke så farlig med bilde. Mange her på DOL som har sett meg på TV, så så innmari anonym er jeg nok ikke ;-)

Jeg har en tendens til å dra ut sånne ting, men før jul skal du nok ha fått et bilde!

Skrevet

Jeg ser det er opprettet noen nye menyer der inne nå.

Som den mer og mer rødfargede likestillingsforkjemperen jeg er, finner jeg det påfallende at det finnes et musegalleri og ikke et penisgalleri der inne.

Du kan få låne det lilla skjerfet mitt. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, jeg klarer bare ikke å få til et øyebilde (trenger gubbens hjelp og han er såå opptatt med garasjebygging for tida..). Kan jo sende deg et fullt bilde av familien min og meg en dag, så får du stilt nysgjerrigheten :-)

Føler jo at jeg kjenner deg litt nå siden vi har chatta, så da er det vel ikke så farlig med bilde. Mange her på DOL som har sett meg på TV, så så innmari anonym er jeg nok ikke ;-)

Jeg har en tendens til å dra ut sånne ting, men før jul skal du nok ha fått et bilde!

Flott, da gleder jeg meg til å se deg :)

Jeg tar gjerne en titt på jentene dine også, spesielt den skriveglade eldstejenta :)

Skrevet

Flott, da gleder jeg meg til å se deg :)

Jeg tar gjerne en titt på jentene dine også, spesielt den skriveglade eldstejenta :)

Oki, avtale :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...