erin Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hvordan? Har prøvd å sende kode(som jeg fant i Her og Nå og Se og Hør) til 1961, men får ikke svar! Argh! Hjelp! 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Har du ikke telefon fra Nokia fungerer det visst ikke. 0 Siter
Gjest ikke alle det går med Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Det kommer an på hvilken teleoperatør du har. Det står vel i Se&Hør at de som har abbonementet hos Tele2, ikke får fjernet logoen. 0 Siter
erin Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Har du ikke telefon fra Nokia fungerer det visst ikke. Men det står at det skal gå an med min Nokia modell. Hmm.. 0 Siter
erin Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Det kommer an på hvilken teleoperatør du har. Det står vel i Se&Hør at de som har abbonementet hos Tele2, ikke får fjernet logoen. Men det står at det skal gå an med min Nokia modell. Hmm.. Og jeg har Telenor. 0 Siter
Gjest ikke alle det går med Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Men det står at det skal gå an med min Nokia modell. Hmm.. Og jeg har Telenor. Jeg også Telenor, men har kjøpt telefonen min via Tele2, så derfor får ikke jeg fjernet logoen. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Men det står at det skal gå an med min Nokia modell. Hmm.. Og jeg har Telenor. Sikker på at du har satt den riktig opp i forhold til GPRS og/eller MMS? 0 Siter
erin Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Sikker på at du har satt den riktig opp i forhold til GPRS og/eller MMS? jepp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.