Gå til innhold

Hva er det perfekte bryllup for deg?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på da...
Skrevet

Hvordan? Hvor? Når på året? ...........

Skrevet

Jeg har aldri hatt drømmer om det perfekte bryllup jeg. Og etter å ha giftet meg kirkelig en gang så holder det lenge.

Skal jeg gifte meg igjen så blir det nok kun min elskede og jeg hos byfogden for så å gjøre noe for oss selv etterpå. Tror ikke jeg vil ha noe stort selskap om jeg skulle gifte meg igjen, det vil være en dag for oss to, det er jo oss det hele handler om. :o)

Gjest lurer jeg på da...
Skrevet

Jeg har aldri hatt drømmer om det perfekte bryllup jeg. Og etter å ha giftet meg kirkelig en gang så holder det lenge.

Skal jeg gifte meg igjen så blir det nok kun min elskede og jeg hos byfogden for så å gjøre noe for oss selv etterpå. Tror ikke jeg vil ha noe stort selskap om jeg skulle gifte meg igjen, det vil være en dag for oss to, det er jo oss det hele handler om. :o)

Ja, men da er vel nettopp dét det perfekte bryllup for deg da? ;)

Mange måter å gifte seg på!

Skrevet

Ja, men da er vel nettopp dét det perfekte bryllup for deg da? ;)

Mange måter å gifte seg på!

*Hehe* Så sant, så sant. Men når noen spør om hva som er det perfekte bryllup så føler man seg omtrent forpliktet til å komme med hele pakka vet du - hvit kjole, stooort selskap, prinsesse for en dag og alle de greiene der...

Gjest lurer jeg på da...
Skrevet

*Hehe* Så sant, så sant. Men når noen spør om hva som er det perfekte bryllup så føler man seg omtrent forpliktet til å komme med hele pakka vet du - hvit kjole, stooort selskap, prinsesse for en dag og alle de greiene der...

Ja, kanskje, men egentlig uinteressant for meg -er ute etter tips til en alternativ måte! Kjæresten og jeg vil ikke i kirken (men gjerne bli viet av en prest!). Heller ikke en tradisjonell fest med pomp og prakt. Blir for mye styr..

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg kan fortelle hvilket bryllup jeg engang ønsket meg:

Jeg ville gifte meg på havbunnen. I dykkedrakt med hvit kjole og slør utenpå dykkedrakten. Brudgommen tilsvarende utstyrt. Likeså en prest som var sportsdykker som hobby og forlovere fra dykkeklubben.

Vi skulle ha kommunikasjon så vi kunne høre hverandre.

En dykker skulle ha videokamera som overførte direkte til storskjerm på land, slik at bryllupsgjestene kunne følge med.

Dette var drømmebryllupet mitt, men vi klarte ikke å gjennomføre det, dessverre :(

Gjest sol etter regn :o)
Skrevet

Jeg er ikke gift, men drømmer om å gifte meg veldig enkelt i utlandet, i en rosehage med utsikt over havet.. Eventuelt på vestlandet et sted, med tilsvarende omgivelser en vakker sommerdag. Bare meg og min tilkommende, prest og forlovere/barn/ og KANSKJE nærmeste familie? En flott middag etterpå, på resturant eller på en litt eksklusiv båt kanskje.. :)

Skrevet

Vi giftet oss i kirken.

Skulle jeg giftet meg idag hadde det garantert blitt humanetisk, mye mer personlig.

Bryllupet skulle ikke vært stivt, men en løs og ledig høytid.

Jeg skulle ikke hatt sanger, annet enn evt. selvdiktet fra forlovere, foreldre og ektemann, helst ville jeg at de holdt en tale.

Ikke leker o.l.

Bryllupet skulle vært på våren, sommeren eller tidlig tidlig høst, slik at vielsen kunne kanskje kunne vært ute hvis været tillot det.

Levendes musikk, og hæla i taket til langt på natt :o), skikkelig feiring.

Skrevet

Kort tur innom sorenskriveren før en heidundrandes fest etterpå. Helst et sted med hage, og på sommeren.

Det er iallefall slik vi har tenkt å gjøre det, en gang ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...