Gjest ondt i ryggen Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Finnes det noen regler mot at fysioterapeuter ikke skal innlede, date en av pasientene sine? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Vet ikke. Men psykologer, psykiatere og leger har i alle fall ikke lov. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det er slike som deg som er med på å legitimere at behandlingspersoner syns det er greit å utnytte pasienter seksuelt. 0 Siter
Freya Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det er slike som deg som er med på å legitimere at behandlingspersoner syns det er greit å utnytte pasienter seksuelt. Det var da voldsomt da! Skal det ikke være lov å synes at fysioterapeuten er kjekk heller før det liksom er "fritt fram"? Må si du undervurderer både pasienten og fysioterapeuten i så fall! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hvis du skal date fysioen din, foreslår jeg at du finner en annen behandler først. 0 Siter
Gjest ondt i ryggen Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det er slike som deg som er med på å legitimere at behandlingspersoner syns det er greit å utnytte pasienter seksuelt. Nå er du virkelig helt på jordet.Jeg må da ha lov til å finne fysioterapeuten kjekk uten at dette har noe med at jeg legitimerer utnyttelse av pasienter seksuelt. Dessuten er da etter min mening forskjell på feks en psykolog og en fysioterapeut. 0 Siter
Gjest ondt i ryggen Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Vet ikke. Men psykologer, psykiatere og leger har i alle fall ikke lov. Ja, det vet jeg, men tenkte det stilte seg litt anderledes med en fysioterapeut:) 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Nå er du virkelig helt på jordet.Jeg må da ha lov til å finne fysioterapeuten kjekk uten at dette har noe med at jeg legitimerer utnyttelse av pasienter seksuelt. Dessuten er da etter min mening forskjell på feks en psykolog og en fysioterapeut. Det går da ganske klart fram at du har et ønske om å utvikle et forhold til han? Bytt fysioterapeut først, i så fall. 0 Siter
Gjest ondt i ryggen Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det går da ganske klart fram at du har et ønske om å utvikle et forhold til han? Bytt fysioterapeut først, i så fall. he, he er vel ganske stor forskjell i å finne han kjekk til å innlede et forhold til han. Lurte bare i utgangspunktet på om det var noen etiske regler for slikt. Ikke vet jeg hvordan man sjekker de opp heller:) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Litt sånn på siden, men nysgjerrig: Han er ikke tilfeldigvis bergenser, denne kjekke fysio´n? 0 Siter
Gjest ondt i ryggen Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Litt sånn på siden, men nysgjerrig: Han er ikke tilfeldigvis bergenser, denne kjekke fysio´n? he, he nei det er han nok ikke:) åssen det da? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 he, he nei det er han nok ikke:) åssen det da? Hehehe, jeg var bortpå en veldig lekker fysioterapeut fra Bergen en gang. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.