Gjest dør av nysgjerrighet Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hvorfor har du "........" etter alt du skriver? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 dette lurte jeg seinest på idag:)) 0 Siter
Gjest Spraylakk Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Han har sikkert en tankepause etter han har skrevet smørja si(han tenker jo ikke før såh...) *knegg* 0 Siter
mAd Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Fordi folk ble så lei av at han avslutta med "live long and prosper", at han "forkorta" det 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Fordi folk ble så lei av at han avslutta med "live long and prosper", at han "forkorta" det Hva prosper betyr?? 0 Siter
Patsi Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Først tolket jeg det som en slags "til ettertanke" eller "tenk på den, du!". En gang kommenterte noen at det liksom "mistet" effekten litt når han brukte det hver gang. Men nå ser jeg bare på det som et slags varemerke. Han bruker det som et slags kjennetegn på sine innlegg...? 0 Siter
Freya Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hva prosper betyr?? 1 : to succeed in an enterprise or activity; especially : to achieve economic success 2 : to become strong and flourishing transitive senses : to cause to succeed or thrive Står det i Merriam-Webster online. 0 Siter
Gjest anonym just now Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 det er et hån. han tier deg ihjel. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Fordi folk ble så lei av at han avslutta med "live long and prosper", at han "forkorta" det Kan i såfall de som avlutter ed "Med vennlig hilsen" også fjerne det? Please? :-) "...................................." 0 Siter
carma Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 For at du skal dø av nysgjerrighet :-) 0 Siter
mAd Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Kan i såfall de som avlutter ed "Med vennlig hilsen" også fjerne det? Please? :-) "...................................." Hadde faktisk ikke vært meg imot 0 Siter
Gjest dør av nysgjerrighet Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det gjør ikke meg noe at du gjør det du gjør, jeg lurte bare på hvorfor...??? Hva skal det bety? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Kan i såfall de som avlutter ed "Med vennlig hilsen" også fjerne det? Please? :-) "...................................." Jeg synes bare det er artig at du gjør det, det er liksom blitt ditt varemerke her inne... Men det jeg heller lurer på er hvordan du klarer å huske å sette på "...." hver eneste gang du skriver innlegg??? Det har hendt jeg har tatt stikkprøver av innleggene dine, spesielt hvis du er med i en skikkelig lang diskusjon, for å se om du fremdeles husker å ta det med.. og jaggu gjør du det.. hver_bidige_gang 0 Siter
Prozak Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg synes bare det er artig at du gjør det, det er liksom blitt ditt varemerke her inne... Men det jeg heller lurer på er hvordan du klarer å huske å sette på "...." hver eneste gang du skriver innlegg??? Det har hendt jeg har tatt stikkprøver av innleggene dine, spesielt hvis du er med i en skikkelig lang diskusjon, for å se om du fremdeles husker å ta det med.. og jaggu gjør du det.. hver_bidige_gang Jeg er ingenting, om ikke konsekvent :-) "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.