Gå til innhold

til prozak

Gjest dør av nysgjerrighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har du "........" etter alt du skriver?

Gjest Spraylakk
Skrevet

Han har sikkert en tankepause etter han har skrevet smørja si(han tenker jo ikke før såh...)

*knegg*

Skrevet

Fordi folk ble så lei av at han avslutta med "live long and prosper", at han "forkorta" det :P

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Fordi folk ble så lei av at han avslutta med "live long and prosper", at han "forkorta" det :P

Hva prosper betyr??

Skrevet

Først tolket jeg det som en slags "til ettertanke" eller "tenk på den, du!". En gang kommenterte noen at det liksom "mistet" effekten litt når han brukte det hver gang.

Men nå ser jeg bare på det som et slags varemerke. Han bruker det som et slags kjennetegn på sine innlegg...?

Skrevet

Hva prosper betyr??

1 : to succeed in an enterprise or activity; especially : to achieve economic success

2 : to become strong and flourishing

transitive senses : to cause to succeed or thrive

Står det i Merriam-Webster online.

Skrevet

Kan i såfall de som avlutter ed "Med vennlig hilsen" også fjerne det? Please? :-)

"...................................."

Skrevet

Kan i såfall de som avlutter ed "Med vennlig hilsen" også fjerne det? Please? :-)

Hadde faktisk ikke vært meg imot ;)

Skrevet

Det gjør ikke meg noe at du gjør det du gjør, jeg lurte bare på hvorfor...???

Hva skal det bety?

Skrevet

Jeg synes bare det er artig at du gjør det, det er liksom blitt ditt varemerke her inne... :)

Men det jeg heller lurer på er hvordan du klarer å huske å sette på "...." hver eneste gang du skriver innlegg???

Det har hendt jeg har tatt stikkprøver av innleggene dine, spesielt hvis du er med i en skikkelig lang diskusjon, for å se om du fremdeles husker å ta det med.. og jaggu gjør du det.. hver_bidige_gang ;)

Skrevet

Jeg synes bare det er artig at du gjør det, det er liksom blitt ditt varemerke her inne... :)

Men det jeg heller lurer på er hvordan du klarer å huske å sette på "...." hver eneste gang du skriver innlegg???

Det har hendt jeg har tatt stikkprøver av innleggene dine, spesielt hvis du er med i en skikkelig lang diskusjon, for å se om du fremdeles husker å ta det med.. og jaggu gjør du det.. hver_bidige_gang ;)

Jeg er ingenting, om ikke konsekvent :-)

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...