Gjest 8uk Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Mye sukker...Men antioksydantene er der vel? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Men det smaker jo overhode ikke blåbær jo! 0 Siter
Gjest ahhhhhhhhhhhhhh Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Men det smaker jo overhode ikke blåbær jo! Det heter overhodet, gjør det ikke? Joda, kjøpesyltetøy smaker bra - bare ikke billigutgavene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det heter overhodet, gjør det ikke? Joda, kjøpesyltetøy smaker bra - bare ikke billigutgavene. Overhodet? Gjør det? Lederen er overhodet i klubben, men.... Synes det meste av kjøpesyltetøy smaker bare sukker jeg. Hjemmelaget blåbærsyltetøy - det er godt det! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Du kan jo kjøpe Noras 100% blåbærsyltetøy. Det synes jeg er ganske så godt. 0 Siter
Gjest 8iuk Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Overhodet? Gjør det? Lederen er overhodet i klubben, men.... Synes det meste av kjøpesyltetøy smaker bare sukker jeg. Hjemmelaget blåbærsyltetøy - det er godt det! Det vet jeg jo fra før av....Spørsmålet mitt var: Finnes antioksydantene i kjøpesyltetøy?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det vet jeg jo fra før av....Spørsmålet mitt var: Finnes antioksydantene i kjøpesyltetøy?? Sorry for at jeg rotet meg bort. ) Jeg aner ikke, spør opplysningskontoret for frukt og grønt. http://www.frukt.no/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.