Gå til innhold

Å nei! Viktig greie putt borte fra word..!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Ikke aner jeg hvordan,men sånn er det..Jobbet meg nesten ferdig med noe i går, skulle bare legge siste hånd på verket nå..Og hva finner jeg?

Dokumentet slik det så ut før jeg begynte å jobbe på det! :-o

Dette er krise, noe jeg MÅ ha ferdig i dag. Må jeg skrive hele driten om igjen, eller er det muligheter for å finne igjen påmystiske steder?

Maskinen har stått på, og jeg har lagret underveis? What the fuck?! Noewn med peil?

*stresset og krysser fingerne for mirakuløse løsninger*

Fortsetter under...

hare1365380455
Skrevet

Prøv startmenyen og se om du finner noe som heter "recent documents". Kan du ha lagret det under et annet navn?

hare1365380455
Skrevet

Gå også inn på "søk" og søk etter dokumentet på hele pc'en.

laguna1365380434
Skrevet

Prøv startmenyen og se om du finner noe som heter "recent documents". Kan du ha lagret det under et annet navn?

Får ikke noe slikt alternativ opp..Blar febrilsk i mine dokumenter for å se om den ligger der og heter noe annet,men så langt nei...Krise!! :-o

Men takk for hjelp for det!:-)

hare1365380455
Skrevet

Får ikke noe slikt alternativ opp..Blar febrilsk i mine dokumenter for å se om den ligger der og heter noe annet,men så langt nei...Krise!! :-o

Jeg finner det ikke hos meg nå (?), men i startmenyen skal man kunne gå inn og se på de tingene man sist har sett på; brev, musikk osv.

hare1365380455
Skrevet

Lagret du ikke på diskett også? Jeg glemmer også det av og til...

Annonse

Skrevet

Diskett??? Er det noen som bruker disketter lengre? Det er da vel en stund siden nye maskiner ble levert med diskettstasjon?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Diskett?

Diskettstasjoner finnes jo knapt på nyere pc.

hare1365380455
Skrevet

Diskett??? Er det noen som bruker disketter lengre? Det er da vel en stund siden nye maskiner ble levert med diskettstasjon?

Jeg har disketter til den stasjonære slik at jeg kan lagre oppgaver (jeg har opplevd at jeg har klart å slette viktige oppgaver jeg har holdt på med).

laguna1365380434
Skrevet

Gå også inn på "søk" og søk etter dokumentet på hele pc'en.

Finner den pokker ikke! Dæng!

hare1365380455
Skrevet

Diskett?

Diskettstasjoner finnes jo knapt på nyere pc.

Jeg har diskettstasjon på den stasjonære.

hare1365380455
Skrevet

Finner den pokker ikke! Dæng!

Har du søkt også? Du trykket på erstatt da du hadde skrevet mer og skulle lagre?

laguna1365380434
Skrevet

Nei, desverre..Jeg bare føk ut,tenkte det ikke var så nøye, computeren står jo alltid her og tikker og går,og det har aldri skjedd før..Fanden! Grrrr! Jeg blir så SUR! Jeg må vel bare anse det som tapt da..

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Har du søkt også? Du trykket på erstatt da du hadde skrevet mer og skulle lagre?

Husker ikke helt hva jeg gjorde med den..Men som jeg pleier, vil jeg tro. Jeg pleier bare å trykke lagre før jeg gir meg, og da pleier ting å gå fint.

Jeg er en KNOT!

hare1365380455
Skrevet

Nei, desverre..Jeg bare føk ut,tenkte det ikke var så nøye, computeren står jo alltid her og tikker og går,og det har aldri skjedd før..Fanden! Grrrr! Jeg blir så SUR! Jeg må vel bare anse det som tapt da..

Jeg har opplevd å komme borti noe på tastaturet slik at teksten forsvant (viktig oppgave), og det er kjempesurt!! Om du har lagret det må det være et sted. Jeg legger nå alle oppgavene på desktopen så de er lette å finne. Kan du ha lagt det under f.eks. musikken?

Skrevet

Lagret du det ikke?

I så fall er jeg redd du må anse det som tapt. :/

hare1365380455
Skrevet

Husker ikke helt hva jeg gjorde med den..Men som jeg pleier, vil jeg tro. Jeg pleier bare å trykke lagre før jeg gir meg, og da pleier ting å gå fint.

Jeg er en KNOT!

Merkelig.

laguna1365380434
Skrevet

Lagret du det ikke?

I så fall er jeg redd du må anse det som tapt. :/

Jeg TROR jeg lagret det..Jeg lagrer da alltid..Men jeg har vel muligens ikke gjort det da.

Ojoj som jeg har en lang og kjedelig dag forann meg! Faen i helvete!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har opplevd å komme borti noe på tastaturet slik at teksten forsvant (viktig oppgave), og det er kjempesurt!! Om du har lagret det må det være et sted. Jeg legger nå alle oppgavene på desktopen så de er lette å finne. Kan du ha lagt det under f.eks. musikken?

Jeg kan ikke ha lagret det..Men jeg skjønner ikke det heller for det gjør jeg jo alltid..Jeg har søkt på ord i teksten og endringsdato og alt, men den er gone..FUCK!

Skrevet

Jeg TROR jeg lagret det..Jeg lagrer da alltid..Men jeg har vel muligens ikke gjort det da.

Ojoj som jeg har en lang og kjedelig dag forann meg! Faen i helvete!

Sånt er ufattelig kjipt.

Et triks er gjøre det til en vane å lagre veldig ofte. Da er det i hvert fall grenser for hvor mye du kan miste hvis noe skjer.

Men det hjelper jo ikke så mye nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...