Gjest thanks Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Passer det å gi en slik bok, eller bør det helst være en bruksting/pynteting? 0 Siter
Gjest Sabeltanna Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hvis brudeparet har interesser for en slik bok da passer det selvsagt:)Har ikke folk nok av pynteting??????????? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det er vel en fin gave det, vel! Kommer jo an på interesser. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg hadde blitt kjempeglad for et naturleksikon fremfor glassbolle nr. 5....! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg hadde blitt kjempeglad for et naturleksikon fremfor glassbolle nr. 5....! Må bare fortelle noe morsomt - og flaut. Da vi giftet oss for elleve år siden, fikk vi tre like Kosta Boda salatboller. De er fine, og jeg tok i bruk to av dem. Den tredje skulle jeg bytte. Men den ble satt på loftet og der har den stått... Vi har hatt storopprydning i heimen - og gått gjennom lass på lass av kasser og søppelsekker med ting vi har drasset på de siste 15 årene - og fått kastet MASSE! Ei venninne av meg kom på besøk da jeg stod og ryddet. Og så fant jeg denne salatbollen - og jeg sa at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med den. Hun sa hun hadde ønsket seg en sånn lenge - så jeg ga den til henne. Hun ble kjempeglad. Men så til poenget: Like etter overrekkelsen fant jeg noe annet: Et GAVEKORT på 300 kr på Glassmagasinet som vi fikk til bryllupet! Noe så flaut! Og venninna mi stod der og så det smamen med meg! Heldigvis var det ikke fra henne.... I alle fall - jeg tok meg en tur på Glassmagasinet med et 11 år gammelt gavekort, og fikk kjøpt noen dessertskjeer jeg manglet :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Må bare fortelle noe morsomt - og flaut. Da vi giftet oss for elleve år siden, fikk vi tre like Kosta Boda salatboller. De er fine, og jeg tok i bruk to av dem. Den tredje skulle jeg bytte. Men den ble satt på loftet og der har den stått... Vi har hatt storopprydning i heimen - og gått gjennom lass på lass av kasser og søppelsekker med ting vi har drasset på de siste 15 årene - og fått kastet MASSE! Ei venninne av meg kom på besøk da jeg stod og ryddet. Og så fant jeg denne salatbollen - og jeg sa at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med den. Hun sa hun hadde ønsket seg en sånn lenge - så jeg ga den til henne. Hun ble kjempeglad. Men så til poenget: Like etter overrekkelsen fant jeg noe annet: Et GAVEKORT på 300 kr på Glassmagasinet som vi fikk til bryllupet! Noe så flaut! Og venninna mi stod der og så det smamen med meg! Heldigvis var det ikke fra henne.... I alle fall - jeg tok meg en tur på Glassmagasinet med et 11 år gammelt gavekort, og fikk kjøpt noen dessertskjeer jeg manglet :-) Hehe og tenk på alt det fine du kunne fått for kr 300,- for 11 år siden, pengene var jo verdt mer da enn nå. Tante Magda lurte sikkert på hva du hadde brukt gavekortet til, nå kan du jo informere henne om det ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.