Nyttårsjenta' Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 (Med risiko for å kun få svar fra dere som ev. jobber som selger for de forskjellige produktene...): Jeg har så trøtt og kjedelig hår om dagen, og vil gjerne ha tips på et skikkelig bra schampoo som gir håret liv og "shine".. Jeg bruker nå et (forholdsvis) dyrt schampo, men det syns jeg ikke virker noe særlig, så jeg vil prøve noe annet... Forslag??? ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. 0 Siter
Freya Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Henger meg på mariaflyfly og anbefaler Redken All Soft-serien. Den gjør håret mitt deilig og mykt. Hvis du synes den er dyr i Norge, kan du bestille den på lookfantastic.com til halv pris. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. Jeg skulle gjerne hatt en sjampo som BARE vasket, jeg! Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating. Vet noen i samme slengen om en sånn sjampo? 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. Du har også krøller ja... Fint! Jeg kanskje skal prøve den... Jeg bruker Kérastase nå (den grønne serien) og den virker ikke! ;o( 0 Siter
flowy Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg skulle gjerne hatt en sjampo som BARE vasket, jeg! Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating. Vet noen i samme slengen om en sånn sjampo? Hva med babysjampo? 0 Siter