Gå til innhold

Skikkelig bra schampo???

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

(Med risiko for å kun få svar fra dere som ev. jobber som selger for de forskjellige produktene...): Jeg har så trøtt og kjedelig hår om dagen, og vil gjerne ha tips på et skikkelig bra schampoo som gir håret liv og "shine".. Jeg bruker nå et (forholdsvis) dyrt schampo, men det syns jeg ikke virker noe særlig, så jeg vil prøve noe annet...

Forslag??? :o)

Skrevet

Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. :)

Skrevet

Henger meg på mariaflyfly og anbefaler Redken All Soft-serien. Den gjør håret mitt deilig og mykt.

Hvis du synes den er dyr i Norge, kan du bestille den på lookfantastic.com til halv pris.

Skrevet

Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. :)

Jeg skulle gjerne hatt en sjampo som BARE vasket, jeg!

Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating.

Vet noen i samme slengen om en sånn sjampo?

Nyttårsjenta'
Skrevet

Du har også krøller ja... Fint! Jeg kanskje skal prøve den... Jeg bruker Kérastase nå (den grønne serien) og den virker ikke! ;o(

Skrevet

Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating.

Hva med babysjampo?

Skrevet

Ja! Brukte en fra SP før som jeg kjøpte hos frisøren. Sjampo og balsam for sart hodebunn eller noe sånn. Funka som bare det. :)

Skrevet

Du har også krøller ja... Fint! Jeg kanskje skal prøve den... Jeg bruker Kérastase nå (den grønne serien) og den virker ikke! ;o(

Husker ikke hva den heter, asså. Men det er en spesialsjampo og balsam for krøller som gir masse fuktighet. I tillegg bruker jeg en spray av samme merke som gjør at krøllene ikke blir fizzy og kjipe. :)

Lips1365380508
Skrevet

I tillegg til shampoo, som må du bruke hårkur minst en gang i uken. Den gjør håper skinnende fint;)

Skrevet

Hva med babysjampo?

Takk! Prøver nok flyfly sitt forslag. Babysjampo får jeg helt overbløtt, ja, babyhår av.

:)

Skrevet

Joico K Pak (Reconstruct) får hodebunnen min til å roe seg på mirakuløst vis. Den er overpriset hos frisøren, så jeg kjøper den på www.lookfantastc.com

Skrevet

Ta en tur til frisøren og be dem anbefale en som passer ditt hår.

Selv syns jeg Kerastase er best, men det kommer nok helt an på håret.

Skrevet

Bestill fra, som en nevnte, lookfantastic.com.

Jeg hadde min første handel på nett for en uke siden og er så forsnøyd. Halv pris og rett på døren. SÅÅÅÅÅ enkelt. Det vra en kerastase reflection bain...

Det beste jeg har forsøkt for skinn i håret er noe jeg kjøpte i amerika. Terax het det og jeg har aldri hatt blankere hår!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...