Gå til innhold

Skikkelig bra schampo???

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

(Med risiko for å kun få svar fra dere som ev. jobber som selger for de forskjellige produktene...): Jeg har så trøtt og kjedelig hår om dagen, og vil gjerne ha tips på et skikkelig bra schampoo som gir håret liv og "shine".. Jeg bruker nå et (forholdsvis) dyrt schampo, men det syns jeg ikke virker noe særlig, så jeg vil prøve noe annet...

Forslag??? :o)

Skrevet

Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. :)

Skrevet

Henger meg på mariaflyfly og anbefaler Redken All Soft-serien. Den gjør håret mitt deilig og mykt.

Hvis du synes den er dyr i Norge, kan du bestille den på lookfantastic.com til halv pris.

Skrevet

Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. :)

Jeg skulle gjerne hatt en sjampo som BARE vasket, jeg!

Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating.

Vet noen i samme slengen om en sånn sjampo?

Nyttårsjenta'
Skrevet

Du har også krøller ja... Fint! Jeg kanskje skal prøve den... Jeg bruker Kérastase nå (den grønne serien) og den virker ikke! ;o(

Skrevet

Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating.

Hva med babysjampo?

Skrevet

Ja! Brukte en fra SP før som jeg kjøpte hos frisøren. Sjampo og balsam for sart hodebunn eller noe sånn. Funka som bare det. :)

Skrevet

Du har også krøller ja... Fint! Jeg kanskje skal prøve den... Jeg bruker Kérastase nå (den grønne serien) og den virker ikke! ;o(

Husker ikke hva den heter, asså. Men det er en spesialsjampo og balsam for krøller som gir masse fuktighet. I tillegg bruker jeg en spray av samme merke som gjør at krøllene ikke blir fizzy og kjipe. :)

Lips1365380508
Skrevet