Nyttårsjenta' Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 (Med risiko for å kun få svar fra dere som ev. jobber som selger for de forskjellige produktene...): Jeg har så trøtt og kjedelig hår om dagen, og vil gjerne ha tips på et skikkelig bra schampoo som gir håret liv og "shine".. Jeg bruker nå et (forholdsvis) dyrt schampo, men det syns jeg ikke virker noe særlig, så jeg vil prøve noe annet... Forslag??? ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. 0 Siter
Freya Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Henger meg på mariaflyfly og anbefaler Redken All Soft-serien. Den gjør håret mitt deilig og mykt. Hvis du synes den er dyr i Norge, kan du bestille den på lookfantastic.com til halv pris. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. Jeg skulle gjerne hatt en sjampo som BARE vasket, jeg! Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating. Vet noen i samme slengen om en sånn sjampo? 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Etter at jeg begynte å bruke en skikkelig sjampo fra Redken (eller hva det nå heter), fikk jeg endelig kontroll på krøllene mine. Du har også krøller ja... Fint! Jeg kanskje skal prøve den... Jeg bruker Kérastase nå (den grønne serien) og den virker ikke! ;o( 0 Siter
flowy Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg skulle gjerne hatt en sjampo som BARE vasket, jeg! Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating. Vet noen i samme slengen om en sånn sjampo? Hva med babysjampo? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg skulle gjerne hatt en sjampo som BARE vasket, jeg! Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating. Vet noen i samme slengen om en sånn sjampo? Ja! Brukte en fra SP før som jeg kjøpte hos frisøren. Sjampo og balsam for sart hodebunn eller noe sånn. Funka som bare det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Du har også krøller ja... Fint! Jeg kanskje skal prøve den... Jeg bruker Kérastase nå (den grønne serien) og den virker ikke! ;o( Husker ikke hva den heter, asså. Men det er en spesialsjampo og balsam for krøller som gir masse fuktighet. I tillegg bruker jeg en spray av samme merke som gjør at krøllene ikke blir fizzy og kjipe. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 I tillegg til shampoo, som må du bruke hårkur minst en gang i uken. Den gjør håper skinnende fint;) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hva med babysjampo? Takk! Prøver nok flyfly sitt forslag. Babysjampo får jeg helt overbløtt, ja, babyhår av. 0 Siter
ariadne Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg skulle gjerne hatt en sjampo som BARE vasket, jeg! Med en hodebunn som fort klør osv reagerer jeg alltid med flass eller eksem om det er tilsatt sånt som skal gi håret "body" og ekstrating. Vet noen i samme slengen om en sånn sjampo? Joico K Pak (Reconstruct) får hodebunnen min til å roe seg på mirakuløst vis. Den er overpriset hos frisøren, så jeg kjøper den på www.lookfantastc.com 0 Siter
Aryane Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ta en tur til frisøren og be dem anbefale en som passer ditt hår. Selv syns jeg Kerastase er best, men det kommer nok helt an på håret. 0 Siter
Idéfix Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Bestill fra, som en nevnte, lookfantastic.com. Jeg hadde min første handel på nett for en uke siden og er så forsnøyd. Halv pris og rett på døren. SÅÅÅÅÅ enkelt. Det vra en kerastase reflection bain... Det beste jeg har forsøkt for skinn i håret er noe jeg kjøpte i amerika. Terax het det og jeg har aldri hatt blankere hår! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.