Gå til innhold

Siv Jensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er dama?

Hun sminker seg som en 19-åring på vei til fest jo...

Fortsetter under...

Skrevet

Syns Siv er ei flott dame jeg.

Det er nok av kvinnelige politikere som gir blaffen i sitt utseende.

Skrevet

Liker damer som tar vare på seg sjøl, og er sitt utseende bevisst.

Flere burde gjort som Siv Jensen.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Synes Siv er en flott dame jeg. Flere av politikeren kunne godt ha fulgt hennes eksempel.

Annonse

Skrevet

Jeg har ikke sansen for politikken hennes, men jeg synes virkelig at dama ser flott ut.

Skrevet

Liker damer som tar vare på seg sjøl, og er sitt utseende bevisst.

Flere burde gjort som Siv Jensen.

Det er forskjell på å sminke seg ordentlig å ta på seg hvit øyeskygge en torsdags formiddag.

Skrevet

Enig med du. Klærne er også skikkelig "tacky" til tider.

Gjest Gi deg nå
Skrevet

Det er forskjell på å sminke seg ordentlig å ta på seg hvit øyeskygge en torsdags formiddag.

Og hva i alle dager er galt med det? Hvor prippen er du egentlig?

Skrevet

Jeg bruker både lys og mørk øyeskygge. Hva er liksom forskjellen, mener du?

Skrevet

Ærlig talt da Åsemor :o) Jeg liker ikke Siv Jensens politikk, men både kle seg og sminke seg det kan hun bedre enn mange av de andre på stortinget.

Skrevet

Generelt er Siv Jensen flink til å stase seg opp, selv om jeg i dag (dòg) satt og kikka veeeldig på sminken hun hadde på seg under "kritikken" av budsjettet.

Siv Jensen er ei flott dame.

Annonse

Skrevet

Jeg har ikke greie på sminke, men jeg synes Siv Jensen tar seg meget bra ut, og jeg liker måten hun sminker seg på.

En av de flotteste politikerne vi har - utseendemessig.

Skrevet

Hva med å "svare for deg"?

Skrevet

Jeg har ikke greie på sminke, men jeg synes Siv Jensen tar seg meget bra ut, og jeg liker måten hun sminker seg på.

En av de flotteste politikerne vi har - utseendemessig.

Enig! og veldig godt svart, synes også hun er flott og samtidig naturlig:-)

samtidig er hun en god politiker, selv om jeg selv ville ønsket meg et samarbeid mellom de fleste partier på stortinget, vil ha litt av hvert parti til jeg blir fornøyd!!! hahaha

må vel også presisere at jeg er hverken bifil eller lespisk:-) hehehe bare for å sikre meg,;-) og jeg har ikke noe imot mennesker som har den legningen heller!

Skrevet

Enig! og veldig godt svart, synes også hun er flott og samtidig naturlig:-)

samtidig er hun en god politiker, selv om jeg selv ville ønsket meg et samarbeid mellom de fleste partier på stortinget, vil ha litt av hvert parti til jeg blir fornøyd!!! hahaha

må vel også presisere at jeg er hverken bifil eller lespisk:-) hehehe bare for å sikre meg,;-) og jeg har ikke noe imot mennesker som har den legningen heller!

Siv.J. er så bitcy og snerpete, jeg synes hun virker ufordragelig.

Har aldri likt henne(og nå snakker jeg ikke om hennes utseende, men oppførsel).

Utseendemessig ser hun ut som en hvilken som helst slank kvinne midt i trettiåra, som har fixa og sminka seg opp.

Skrevet

Siv.J. er så bitcy og snerpete, jeg synes hun virker ufordragelig.

Har aldri likt henne(og nå snakker jeg ikke om hennes utseende, men oppførsel).

Utseendemessig ser hun ut som en hvilken som helst slank kvinne midt i trettiåra, som har fixa og sminka seg opp.

selvfølgelig har vi forskjellige meninger, det er jo det politikk dreier seg om..

Synes fortsatt det jeg tidligere svarte er meg, men det har ikke med politikk og gjøre om du leste inlegget mitt rett;-)

jeg forholdt meg til spørsmålet og flettet inn personlige meninger angående politikk:-)

Skrevet

selvfølgelig har vi forskjellige meninger, det er jo det politikk dreier seg om..

Synes fortsatt det jeg tidligere svarte er meg, men det har ikke med politikk og gjøre om du leste inlegget mitt rett;-)

jeg forholdt meg til spørsmålet og flettet inn personlige meninger angående politikk:-)

Helt greit! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...