Gjest Herpeguri! Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Og tar det på forsikringa? Eller er det helt uetisk? Har en sony ericson t630 som begynner å gå meg på nervene, den er 15 mnd gammel og godt brukt. Har ikke råd til ny nå, men på siste faktura så jeg at jeg betaler forsikring på den hver måned! Så hva skjer om jeg rett å slett pæler den? Vil jeg få en likedan en, penger, eller avslag på ny telefon uansett merke? Vil de gidde å finne ut om jeg har gjort det med vilje?? 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Umoralsk? Ja. Funker det? Sikkert. "......................................" 0 Siter
Gjest Teline Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Kan godt være det funker. Men samvittighetsfull som jeg er, ville jeg nok ikke gjort det sånn... Men meg om det kanskje...? 0 Siter
Gjest less is more Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det er sånne som tenker som deg som gjør at forsikring er svindyrt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg ville heller mistet den i en bøtte vann, naturligvis ved et hendig uhell mens jeg vasket gulvet, en måneds tid før garantitiden på 12 måneder går ut. Jeg mistet engang min i dass, faktisk ved et uhell, og jeg fikk ny telefon. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Umoralsk? Ja. Funker det? Sikkert. "......................................" Jeg kjenner ei som fikk masse styr med forsikringsselskapet etter å ha ødelagt mobilen med vilje og prøvde seg på en nye en gjennom forsikringen. For å si det sånn: Dama har nok Norges dyreste mobil. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg ville heller mistet den i en bøtte vann, naturligvis ved et hendig uhell mens jeg vasket gulvet, en måneds tid før garantitiden på 12 måneder går ut. Jeg mistet engang min i dass, faktisk ved et uhell, og jeg fikk ny telefon. Hjelper lite på en 15 mnd gammel telefon, men idéen er jo god. ;-) 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det kalles forsikringssvindel, likegyldig om du hiver mobilen din i vaskemaskinen eller setter fyr på huset ditt! Ikke at jeg gidder å kave meg opp over det, men svindel er det! Så spørs det bare hvor mye penger som skal til for at DU vil gjøre deg til svindler, jeg hadde aldri gjort det for en ny mobil, i hvert fall! 0 Siter
Gjest ikke herp! Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 ) Det er da svindel, og enkelte ting gjør man bare ikke. Du er vel ikke dum heller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.