Gå til innhold

Nå pæler jeg mobilen..

Anbefalte innlegg

Gjest Herpeguri!
Skrevet

Og tar det på forsikringa?

Eller er det helt uetisk?

Har en sony ericson t630 som begynner å gå meg på nervene, den er 15 mnd gammel og godt brukt.

Har ikke råd til ny nå, men på siste faktura så jeg at jeg betaler forsikring på den hver måned!

Så hva skjer om jeg rett å slett pæler den?

Vil jeg få en likedan en, penger, eller avslag på ny telefon uansett merke?

Vil de gidde å finne ut om jeg har gjort det med vilje??

Skrevet

Umoralsk? Ja. Funker det? Sikkert.

"......................................"

Skrevet

Kan godt være det funker. Men samvittighetsfull som jeg er, ville jeg nok ikke gjort det sånn... Men meg om det kanskje...?

Gjest less is more
Skrevet

Det er sånne som tenker som deg som gjør at forsikring er svindyrt.

Skrevet

Jeg ville heller mistet den i en bøtte vann, naturligvis ved et hendig uhell mens jeg vasket gulvet, en måneds tid før garantitiden på 12 måneder går ut.

Jeg mistet engang min i dass, faktisk ved et uhell, og jeg fikk ny telefon.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Umoralsk? Ja. Funker det? Sikkert.

"......................................"

Jeg kjenner ei som fikk masse styr med forsikringsselskapet etter å ha ødelagt mobilen med vilje og prøvde seg på en nye en gjennom forsikringen. For å si det sånn: Dama har nok Norges dyreste mobil.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg ville heller mistet den i en bøtte vann, naturligvis ved et hendig uhell mens jeg vasket gulvet, en måneds tid før garantitiden på 12 måneder går ut.

Jeg mistet engang min i dass, faktisk ved et uhell, og jeg fikk ny telefon.

Hjelper lite på en 15 mnd gammel telefon, men idéen er jo god. ;-)

Skrevet

Det kalles forsikringssvindel, likegyldig om du hiver mobilen din i vaskemaskinen eller setter fyr på huset ditt!

Ikke at jeg gidder å kave meg opp over det, men svindel er det! Så spørs det bare hvor mye penger som skal til for at DU vil gjøre deg til svindler, jeg hadde aldri gjort det for en ny mobil, i hvert fall!

Gjest ikke herp!
Skrevet

:o)

Det er da svindel, og enkelte ting gjør man bare ikke. Du er vel ikke dum heller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...