Gjest Teline Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Siden jeg er i datahjørnet... Hvis man søker jobb der det kreves gode datakunnskaper, hva tenker man på da? Er det å kunne søke i databaser på nettet, kunne tekstbehandling, regneark, eller noe annet i tillegg...? 0 Siter
Gjest jujanka Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det kommer vel ann på hva slags jobb det er snakk om. Er det en vanlig kontorjobb er kanskje det der nok. Er det en jobb innen data, må man nok kunne litt mer enn det der basice, programmering osv. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det kommer vel ann på hva slags jobb det er snakk om. Er det en vanlig kontorjobb er kanskje det der nok. Er det en jobb innen data, må man nok kunne litt mer enn det der basice, programmering osv. I en datajobb blir heller ikke kravene formulert som "gode datakunnskaper". "......................................." 0 Siter
Gjest jujanka Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 I en datajobb blir heller ikke kravene formulert som "gode datakunnskaper". "......................................." Nå er det ikke jeg som lurte på det her da, så kanskje du skal henvende deg til rette vedkommende.. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Nå er det ikke jeg som lurte på det her da, så kanskje du skal henvende deg til rette vedkommende.. Jeg svarte direkte på ditt svar, og det var en kommentar til det du svarte, ingenting annet. "...................................." 0 Siter
Gjest jujanka Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg svarte direkte på ditt svar, og det var en kommentar til det du svarte, ingenting annet. "...................................." Det var igjen et forsøk på å krangle. Kan du slutte å svare meg, for du greier vel huske 1 nick.. 0 Siter
Gjest åff tåpic Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det var igjen et forsøk på å krangle. Kan du slutte å svare meg, for du greier vel huske 1 nick.. Tror det er du som blir oppfattet som "krangleren" her. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det var igjen et forsøk på å krangle. Kan du slutte å svare meg, for du greier vel huske 1 nick.. Det er du, og ingen andre, som krangler her. Du svarte på et spørsmål, og jeg utdypet og kommenterte svaret ditt. Når du så klarer å ta det som krangling, så tyder det på at du absolutt bør ta rådet du fikk av SDD: http://www.lesekurs.no "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Tror det er du som blir oppfattet som "krangleren" her. Takk. Da var det ikke bare jeg som ikke så noe kranglete i det jeg sa akkurat her :-) "........................................." 0 Siter
Gjest jujanka Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det er du, og ingen andre, som krangler her. Du svarte på et spørsmål, og jeg utdypet og kommenterte svaret ditt. Når du så klarer å ta det som krangling, så tyder det på at du absolutt bør ta rådet du fikk av SDD: http://www.lesekurs.no "....................................." Du er en ganske så berømt krangler her inne. 0 Siter
Freya Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Du er en ganske så berømt krangler her inne. *lol* Ja, det var sannelig den rette ræva som feis! 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Du er en ganske så berømt krangler her inne. Heh-heh. Jeg gir opp i dette tilfellet. Ikke ett eneste saklig argument klarer du å komme med *imponert* :-) "...................................." 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ja, de vil slippe at du ringer it-avdelingen 2 ganger om dagen fordi dokumentene dine "forsvinner". Og at du skjønner at du ikke skal fortsette å trykke "print" når det ikke kommer en utskrift umiddelbart ;-) De tingene du sa, du er vant til data, og du kan de vanligste tingene. Alternativet til å skrive "gode datakunnskaper" er "noe datakunnskaper", og da kan hvem som helst melde seg. Sånn tenker jeg når jeg leser det :-) 0 Siter
Gjest arbeidsgiver Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Når vi utlyser stillinger med denne teksten (ikke IT-jobb), forventer vi at vedkommende behersker utforskeer, outlook, word, noe exel, kan søke på internett. Like viktig er at en er så god at en i løpet av kort tid kan bli god på exel, at en kan lære seg powerpoint, at det ikke er en heksekunst å søke et bilde en trenger på nett og kopiere det inn på ønsket plassering og størrelse i en ppt-presentasjon. Det er videre en forutsetning at en kan lage seg et fornuftig system med mapper i nevnte program, og at en har en fornuftig og logisk måte å lagre firler på inkl det å gi dem et fornuftig navn. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Når vi utlyser stillinger med denne teksten (ikke IT-jobb), forventer vi at vedkommende behersker utforskeer, outlook, word, noe exel, kan søke på internett. Like viktig er at en er så god at en i løpet av kort tid kan bli god på exel, at en kan lære seg powerpoint, at det ikke er en heksekunst å søke et bilde en trenger på nett og kopiere det inn på ønsket plassering og størrelse i en ppt-presentasjon. Det er videre en forutsetning at en kan lage seg et fornuftig system med mapper i nevnte program, og at en har en fornuftig og logisk måte å lagre firler på inkl det å gi dem et fornuftig navn. Det hørtes ut som en av de bedre, enkle og greie tolkningene av begrepet "gode datakunnskaper" :-) "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.