Gjest Helledussen Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hei, Vi gifter oss i mai, og har ikke tenkt å reise altfor langt på bryllupsreise grunnet økonomi (stort bryllup). Vi er litt usikre på hvor det kan være fint å reise i mai....spania og slikt blir vel for kaldt? Er det noen som har gode råd? Evt råd om litt billige turer utenfor Europa? Takk! 0 Siter
Alana Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hei! Tror det kan diskuteres om det er for kaldt i Spania på den tiden... Jeg var i Sevilla ca. 1. mai i år. Da hadde vi 30 grader, om ikke mer. Det varierer sikkert fra år til år, men i Sevilla kan det i hvert fall være varmt! Hvis det var meg som skulle på bryllupsreise, så hadde jeg faktisk vurdert Sevilla sterkt! Det er en fantastisk flott by! Anbefales på det varmeste(!)! 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 PRAHA!!! Har vært på noen reiser i Europa etterhvert, og deriblant Praha. Dit vil jeg igjen også. En fantastisk by, og det er billig å både bo, shoppe og gå ut og spise der... 0 Siter
Babette Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 På de greske øyer er det som regel varmt og deilig i mai. Og det bør være mulig å få noe billig på den tida. Se på Apollo på nettet. Det finnes mange romantiske steder å velge mellom. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det spørs jo hva du mener med for kaldt...hvis du er ute etter badeferie, kan det sikkert være lurt å satse på litt sydligere strøk enn Europa. Men ellers er mai måned en av de aller beste for å oppleve Barcelona - og det anbefaler jeg på det aller sterkeste. 0 Siter
Osiris Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Roma! Roma må være den mest romantiske byen som fins. Det er nydelig der i mai 0 Siter
annegunn Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg har vært på Korsika de to site ukene i mai i flere år - og har hatt fin norsk sommer hver gang, shortsvær og minst 20 grader i sjøen, og varmt nok til å sitte ute med vinglasset på kvelden. Korsika er knallfint, både for de som liker aktiv ferie, standliv og god mat. Sjekk her: http://www.langleytravel.com/ Eller hva med Nice, om du vil ha mer storbyferie? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.