Gå til innhold

Forlslag til bryllupsreise i Europa, mai måned?

Anbefalte innlegg

Gjest Helledussen
Skrevet

Hei,

Vi gifter oss i mai, og har ikke tenkt å reise altfor langt på bryllupsreise grunnet økonomi (stort bryllup).

Vi er litt usikre på hvor det kan være fint å reise i mai....spania og slikt blir vel for kaldt? Er det noen som har gode råd? Evt råd om litt billige turer utenfor Europa?

Takk!

Skrevet

Hei!

Tror det kan diskuteres om det er for kaldt i Spania på den tiden... Jeg var i Sevilla ca. 1. mai i år. Da hadde vi 30 grader, om ikke mer. Det varierer sikkert fra år til år, men i Sevilla kan det i hvert fall være varmt!

Hvis det var meg som skulle på bryllupsreise, så hadde jeg faktisk vurdert Sevilla sterkt! Det er en fantastisk flott by! Anbefales på det varmeste(!)!

sprelline1365380900
Skrevet

PRAHA!!!

Har vært på noen reiser i Europa etterhvert, og deriblant Praha. Dit vil jeg igjen også. En fantastisk by, og det er billig å både bo, shoppe og gå ut og spise der...

Skrevet

På de greske øyer er det som regel varmt og deilig i mai. Og det bør være mulig å få noe billig på den tida. Se på Apollo på nettet.

Det finnes mange romantiske steder å velge mellom.

Skrevet

Det spørs jo hva du mener med for kaldt...hvis du er ute etter badeferie, kan det sikkert være lurt å satse på litt sydligere strøk enn Europa.

Men ellers er mai måned en av de aller beste for å oppleve Barcelona - og det anbefaler jeg på det aller sterkeste.

Skrevet

Roma! Roma må være den mest romantiske byen som fins. Det er nydelig der i mai

Skrevet

Jeg har vært på Korsika de to site ukene i mai i flere år - og har hatt fin norsk sommer hver gang, shortsvær og minst 20 grader i sjøen, og varmt nok til å sitte ute med vinglasset på kvelden.

Korsika er knallfint, både for de som liker aktiv ferie, standliv og god mat. Sjekk her:

http://www.langleytravel.com/

Eller hva med Nice, om du vil ha mer storbyferie?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...