LillemorX Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Det er snart jul, og jeg har en ganske ny kjæreste. Det er på tide å tenke på en liten julegave til han, men det er jo vanskelig! Kan noen tipse meg, vær så snill??? Hva skal du gi DIN kjæreste, for eksempel? 0 Siter
Gjest gavefeen Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Dersom jeg hadde en kjæreste, ville jeg planlagt en langweekend ei helg jeg visste passet for begge to. "Gavekort" på en helaften med god mat og vin. Opplevelser for dere to sammen! En liten personlig gave som du vet han trenger eller vil sette pris på. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Min kjære får noe til kjøkkenet, det er forholdsvis spartansk utstyrt. ) Om det blir noe personlig til bare, bare ham i tillegg gjenstår å se... ;o) Men han er en fyr som er lett å glede, han kommer til å bli kjempeglad samme hva han får! 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 En spenstig skjorte han ikke hadde funnet på å kjøpe selv, og en CD med musikk som gjør ham glad? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Du vet vel hva han liker, og hva han evnt. trenger?? Genser, klokke, skjorte, musikk, film, billeter til en fotbakkamp, eller en hvilken som helst sportsaktivitet. Weekendtur, bildet av dere to rammet fint inn, parfyme, smykke. Fiskeutstyr. skiutstyr.har han noen andre hobbyer? Det er SÅ mye. Jeg vet ennå ikke hva jeg skal gi kjæresten min, for han fikk så mye til bursdagen sin, for bare en måned siden! 0 Siter
nynne Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Kjæresten min (mannen min) får den dvd'en med Bård Tufte og guttas beste til farsdag, og Lars Monsen til jul. 0 Siter
Velouria Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Bob Dylan - No Direction Home, en DVD regissert av Martin Scorsese. Johnny Cash biografi av Steve Turner, mansjettknapper, skjerf og hansker, Sopranos på DVD, andre filmer/bøker/musikk han liker. Gavekort på barbering og ansiktsmassasje hos INCH (http://www.inch.no/). Nå har ikke jeg noen kjæreste, men dette er iallefall noe jeg vet min x ville satt pris på og ting han allerede har fått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.