Patsi Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg skulle ha oversatt to norske visdomsord til engelsk: "Lykken er ikke en endestasjon, men en måte å reise på..." og "Gode venner er som gatelys langs veien. De gjør ikke veien kortere, men den blir enklere å gå..." Noen som kan hjelp? :-) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Forslag: Happiness is not the end of the line, but how you travel. Good friends are like street lamps, they don't make the way shorter, but simpler to walk. 0 Siter
ekte nick Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Fritt oversatt: "Happiness is not the journey's goal, but a way to travel" and "Good friends are like torches along the road. They don't make the road shorter, but they make it easier to travel" 0 Siter
Patsi Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Fritt oversatt: "Happiness is not the journey's goal, but a way to travel" and "Good friends are like torches along the road. They don't make the road shorter, but they make it easier to travel" Thanx :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Forslag: Happiness is not the end of the line, but how you travel. Good friends are like street lamps, they don't make the way shorter, but simpler to walk. Thanx :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Ser det har kommet to andre forslag her, men får vel bidra litt jeg og *s* "Happiness isn't the goal, but a way of travelling..." "Good friends are like street lamps. They will not shorten the distance to go, just lighten the journey" 0 Siter
Patsi Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 Ser det har kommet to andre forslag her, men får vel bidra litt jeg og *s* "Happiness isn't the goal, but a way of travelling..." "Good friends are like street lamps. They will not shorten the distance to go, just lighten the journey" Thanx :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.