Gå til innhold

Hva vil være taktisk lurt?

Anbefalte innlegg

Gjest billy boy
Skrevet

Vi bød 1.500.000 på en leilighet i dag. Det var det samme som meglers prisantydning, men 100 000 under taksten. Til helgen skal det være fellesvisning på leiligheten, men vi prøvde å komme i forkjøpet for å unngå budrunde.

Hva ville du gjort hvis du gjerne ville hatt leiligheten? Bydd høyere imorgen, i håp om å få den, eller vente til etter visningen i helgen og ta sjansen på at en evt budrunde ikke går enda høyere?

Skrevet

Jeg ville forsøkt meg på litt høyere bud i morgen. Men litt usikker, for boligene går kanskje litt tregere nå..?

Skrevet

Jeg ville forsøkt meg på litt høyere bud i morgen. Men litt usikker, for boligene går kanskje litt tregere nå..?

Skal en svare på slikt må en være synsk! Det kommer helt an på hvem andre som er interessert. Er det en som er virkelig keen, så kan prisen fly opp. Er du heldig kan du trekke budet (hvis det er tidsbegrenset) og legge inn et lavere bud og få det til det. Noen ganger er det bare en interessent og en selger som vil selge fort. Noen solgere her ikke hast derimot. Det er slike ting om en ikke vet. Nervepirrende saker!

Skrevet

Jeg ville ventet, ingen vits å å overby dere selv, selger vil nok uansett holde visning i helgen i håp om å få høyest mulig pris.

Det at dere har inne et bud luker vekk de som ikke er villig til å gå så høyt, så får dere bare krysse fingrene og håpe at dere er de heldige.

Mest taktisk nå tror jeg vil være å sitte på gjerdet og følge med hva som skjer. Ikke gi nytt bud før dere ser at det er nødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...