Gjest Lillapilla Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Jeg vil ha sånne som tar liten plass, men har ikke peiling. Er denne ment for alle anledninger, eller BARE kokekar som passer til induksjonskomfyr? http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15570&catalogId=10103&storeId=16&productId=47388&langId=-14&parentCats=15570*15679*15683 Hva skal jeg kjøpe om jeg vil ha noe som tar liten plass på min lille hybel? Kan heller ikke være mye dyrere enn dette. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Den kuleste jeg har sett -og vanligvis er kanskje ikke gryteunderlag så kule når jeg tenker meg om.. Men, altså, jeg så et gryteunderlag som var som en rund pinne i silikon (føltes som litt hard gummi) som liksom har en pinne i midten. Og så deler man den og vrir endene fra hverandre sånn at det blir et kryss. Kjempefin og tar ikke mer plass enn en tykk og kort tresleiv. Men..kostet omtrent hundre kroner. Jeg så den på Glassmagasinet i underetasjen -om du bor i Oslo. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det du har linket til er ikke for å sette kjeler på bordet, men for å ha under vanlige kjeler sånn at man kan koke med de på induksjonsovn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Det du har linket til er ikke for å sette kjeler på bordet, men for å ha under vanlige kjeler sånn at man kan koke med de på induksjonsovn. Nå som jeg er litt mer våken høres det der egentlig veldig usannsynlig ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.