clyde Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Noen som har et oppsett til det? eller til referat ? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Åh, det der kunne jeg så godt en gang i tiden. Dro 6-er i norsk blant annet fordi jeg var en jævel til å analysere. Men nå, noen år etter, har jeg faen meg glemt hvordan oppsettet var. 0 Siter
Gjest Fixativ Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Åh, det der kunne jeg så godt en gang i tiden. Dro 6-er i norsk blant annet fordi jeg var en jævel til å analysere. Men nå, noen år etter, har jeg faen meg glemt hvordan oppsettet var. Du banner som en snekker, mann! ;o) 0 Siter
clyde Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Åh, det der kunne jeg så godt en gang i tiden. Dro 6-er i norsk blant annet fordi jeg var en jævel til å analysere. Men nå, noen år etter, har jeg faen meg glemt hvordan oppsettet var. Hehe, ja det er lett for 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Du banner som en snekker, mann! ;o) Ikke faen om jeg gjør! 0 Siter
clyde Skrevet 11. november 2005 Forfatter Skrevet 11. november 2005 hadde vært veldig fint om noen kunne gjort det ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.