Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har over en måneds tid fått utslett rundt øynene som kommer og går. Denne gangen har det vart over en uke, og er verre enn de foregående med svie inne på øynene og tårer. Har selv trodd det er allergi mot sukker, og har kuttet det ut sammen med andre raske karbohydrater. Likevel kom et nytt utbrudd. Jeg har brukt endel kosttilskudd, og har nå kuttet ut dette for å eliminere enda mer.Jeg har brukt: Efamol, Udos choice, crom, magnesium, folsyre, multi samt villosa fra Vitallica. I tillegg har jeg tatt chi san ved tretthet og mangel på energi.Alt etter anbefalt dosering. Jeg er 53 år og frisk og rask ellers bortsett fra hyppig migrene siden 1975.håper på hjelp.

Fortsetter under...

Om det er allergi, hjelper det ikke om du bare tar anbefalte doser osv.

Jeg har selv lett for å få utslett rundt øynene, særlig om vinteren når lufta er tørr. Men så har jeg lett for å få litt utslett her og der ellers også.

Det fins en spesialkrem for bruk rundt øynene (man må ikke bruke vanlig kortisonkrem der), den får man hos legen og den hjelper godt.

Syns du skal spørre hos lege. Det er trasig når det kommer inn på øyet.

Om det er allergi, hjelper det ikke om du bare tar anbefalte doser osv.

Jeg har selv lett for å få utslett rundt øynene, særlig om vinteren når lufta er tørr. Men så har jeg lett for å få litt utslett her og der ellers også.

Det fins en spesialkrem for bruk rundt øynene (man må ikke bruke vanlig kortisonkrem der), den får man hos legen og den hjelper godt.

Syns du skal spørre hos lege. Det er trasig når det kommer inn på øyet.

Takk for tipset! Tar kontakt med legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...