Gå til innhold

Nyhetsbrev.. igjen og igjen....

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg TO nyhetsbrev fra dere hver fredag, all den dag jeg ikke har satt kryss i profilen at jeg vil motta noe?

Jeg har én profil på DOL og én epost-adresse tilknyttet denne profilen, likevel får jeg altså TO nyhetsbrev hver fredag.

Kan dere slutte nå, eller i det minste ta bryet med å sørge for at jeg ikke får fler nyhetsbrev? En forklaring på hvorfor dette skjer hadde kanskje vært på sin plass?

Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206917-nyhetsbrev-igjen-og-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her - og jeg har svart at jeg ikke vil ha - jeg får tilogmed på en mailadresse jeg ikke har i profilen min! :)

Nemlig. Det samme her.

Det mest irriterende er at disse døgeniktene bak denne tjenesten ikke engang tar seg bryet med å komme med et liten forklaring.

Ikke alt var bedre før, men sålenge Chr. dreiv tjenesten fikk man i det minste svar.

Nemlig. Det samme her.

Det mest irriterende er at disse døgeniktene bak denne tjenesten ikke engang tar seg bryet med å komme med et liten forklaring.

Ikke alt var bedre før, men sålenge Chr. dreiv tjenesten fikk man i det minste svar.

...og så var'n litt kjekk og :)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Samme her - og jeg har svart at jeg ikke vil ha - jeg får tilogmed på en mailadresse jeg ikke har i profilen min! :)

Rart at du fortsatt får nyhetsbrev etter at du har haket av at du ikke vil ha...

Etter at jeg fikk hjelp her til å oppdage at jeg både måtte skrive inn e-mailadresse og krysse av i en liten rute, så har jeg ikke mottatt flere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...