Gå til innhold

Alternativ medisin ikke godkjent

Anbefalte innlegg

Takk for sist, i 50 årsdagen til Snorre!

Jeg har slitt med tinnitus i 13 år og møtte veggen for to år siden. Tinnitus-klinniken ved SYkeshus i Arendal har hatt flere års ventetid, så jeg har i mellomtiden benyttet meg av akupunktur og kinesiske urter. Utgiftene ønsket jeg å trekke fra på skatten, men fikk nei, også Fylkeslegen i Veast-Agder støtte dette. Det ble ikke ansett som faglig forsvalig. Jeg vil anke til Sosial- og helsedir., men trenger noen gode argumenter. Har du noen og/eller gode artikler jeg kan vedlegge, sier jeg mange takk. Har du noe kjennskap til Jiang Ke Quin, kinesisk naturlege? Jeg var mye hos ham.

Behandlingen reduserte ikke tinnitusen vesentlig, men jeg fikk tilbake nattesøvn og kom meg gradvis tilbake til arbeid.

Beste hilsen

Alf Kjetil Igland

(nabo til Inger Grethe!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/207822-alternativ-medisin-ikke-godkjent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...