Gå til innhold

Feilproduksjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

mmm...vil det si at jeg oxo har litt rart forhold til mat?

Foresten...leste nedover..og tror jeg oxo hadde ventet med seigmannen med tre ben....hehe...hadde nok tatt de friske først..:-)

Jeg tror nok ikke du er på langt nær så ille som meg. Disse spørsmålene var bare på grensen til det jeg håpte andre også sleit litt med.. har langt verre issues! =p

Hva hjelper det å vente med den jævla seigmannen da? *ler*

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

21

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

8

• Mary Poppins

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men herregud, hva er det som har fått seigemannen til å få et ekstra bein da? NOE har jo skjedd på den fabrikken, som ikke skulle skje - men hva?

Var det noen som hadde sex på samlebåndet slik at forma flytta seg og gav rom for en tredje fot?

Falt den på det skitne gulvet midt i prosessen, og ble lagt opp igjen og gjort ferdig, slik at det blei tre bein?

Var det en skitten mann som satte skolissen sin fast i samlebåndet slik at gelemassen ble tømt ekstra lenge på den ene seigemannen?

Uansett hva som skjedde, var det noe som ikke skulle ha skjedd.. og når de ikke har kontroll på det, så kan man lure på hva annet de ikke har kontroll på!

Jeg har ikke tenkt på noe av det du skriver, og nå tror jeg ikke jeg skal lese mer i denne tråden. For jeg vil også i framtiden ha muligheten til å nyte mine vannskapte bamsemums uten ufine tanker. :)

Skrevet

Ja, sånt er forjævlig.

Jeg kjøpte alltid kebab hos kebabkongen i Oslo tidligere. Nesten hver helg.

Så leste jeg i avisa at de var stengt fordi en eller annen spunka i kebaben der...

Noen sier det er en vandrerhistorie, men det sto i hvert fall i avisa, og shappa blei stengt.

Det var rottekjøtt i den kebaben der. Jeg har også spist den :o(

Skrevet

* Hvis dere finner en seigmann med tre bein, en bamsemums med en ekstra klump på siden, e.l, spiser dere den da?

- Helt til slutt, jupp.

* Tenker dere over det hvis noen veiver armen sin over fatet deres?

- Nei.

* Hvis du ser en bit du ikke vet hva er i lapskaus eller lignende, spiser du den da?

- Hvis det er noe kjøttent, nei. Hvis ikke sikkert. Kanskje. Joda.

* Synes du det er helt greit at folk tilbereder maten din med bare never uten at du vet at de har vasket hendene godt på forhånd?

- Ja. Jeg er et svin ;-) Tenker ikke på det i det hele tatt.

* Kan du spise ting som har falt på gulvet?

Mitt gulv så. Om det er rent.

* kan du spise en hamburger, baguett eller lignende ute uten å åpne og sjekke inni først?

- Nei. Jeg sjekker inni.

* Hva gjør du hvis du finner et hår i maten som ikke er ditt

Da spiser jeg den ikke. Bytter om jeg kan. Jeg fant en tyggis med hår på, oppå en pølse engang, det var kvalmt det. Og mutter fant noe ekkelt, oppløst guffe nedi en cola en gang, som vi selvsagt trodde var en død mus eller noe..Sånt er griseekkelt. Ellers er jeg ikke særlig pirkete, spiser kebab kl fire om natta og sånn. Og er fortsatt i live..;-)

Men du og jeg kjøper vel kebaben på samme sted og den er så god at jeg ikke klarer å la være. I hvert fall er den dritgod med ørten pils innabords,

Skrevet

det har jeg også hørt, men jeg vet ikke helt om jeg tror på det.

Men jeg spiser ikke der likevel, det er tross alt ikke noe vits i å utsette seg for noe sånt :)

Jeg spiser nesten ikke kebab lenger. Den historien er mange år gammel og så ekstrem at jeg ikke tror det er spesielt vanlig, men jeg har ikke sett mange hansker bli brukt i en kebabshoppe, jeg lurer veldig på hvor folka går på do og om de vasker henda sine etterpå, og jeg har funnet hår opptil flere ganger.

Nei, kebab har blitt redusert til siste utvei på byen, og jeg skal være veldig sulten for å spise det.

Det er jo egentlig ikke spesielt godt heller.

Jeg er nok ganske fanatisk når det gjelder mat.

Skrevet

Æsj, hvor var den kebab-sjappa? Jeg er litt mindre kresen kl04 om natta og kan finne på å spise sånt da..*isj*

Skrevet

Jeg tror nok ikke du er på langt nær så ille som meg. Disse spørsmålene var bare på grensen til det jeg håpte andre også sleit litt med.. har langt verre issues! =p

Hva hjelper det å vente med den jævla seigmannen da? *ler*

Veit ikke hvorfor jeg sikkert hadde ventet med den...hadde vell håpet at den bare hadde blitt borte.....:-)

Så hadde vell enten dyttet den i en av unga...eller noe....hehe.....:-)

Skrevet

Rottekjøtt er mer enn ille nok, men jeg må si det skremmer meg langt mindre å spise skadedyr enn kåtskapen til en ustabil pakistaner. :/

Skrevet

Æsj, hvor var den kebab-sjappa? Jeg er litt mindre kresen kl04 om natta og kan finne på å spise sånt da..*isj*

Stortorget :o)

Skrevet

Rottekjøtt er mer enn ille nok, men jeg må si det skremmer meg langt mindre å spise skadedyr enn kåtskapen til en ustabil pakistaner. :/

Gjort er gjort og spist er spist. Vi har uansett overlevd ;o)

Skrevet

Gjort er gjort og spist er spist. Vi har uansett overlevd ;o)

Jau!

Dessuten er det jo en trøst at næringsmiddeltilsynet ikke sjekket kebaben like etter at jeg hadde spist der.

For jeg vil anta denne runkinga ikke var noe som foregikk daglig.

Rottene gir jeg f... i. de var vel i hvert fall godt stekt. Kebab pleier jo å være det.

Hmmm, men rottene kan forklare hvorfor det ofte er hår i kebaen. :/

Skrevet

Veit ikke hvorfor jeg sikkert hadde ventet med den...hadde vell håpet at den bare hadde blitt borte.....:-)

Så hadde vell enten dyttet den i en av unga...eller noe....hehe.....:-)

*flire*

Skrevet

Jeg spiser nesten ikke kebab lenger. Den historien er mange år gammel og så ekstrem at jeg ikke tror det er spesielt vanlig, men jeg har ikke sett mange hansker bli brukt i en kebabshoppe, jeg lurer veldig på hvor folka går på do og om de vasker henda sine etterpå, og jeg har funnet hår opptil flere ganger.

Nei, kebab har blitt redusert til siste utvei på byen, og jeg skal være veldig sulten for å spise det.

Det er jo egentlig ikke spesielt godt heller.

Jeg er nok ganske fanatisk når det gjelder mat.

Jeg har et kebab-stamsted i hjembyen. Mattilsynet har vært der opp til flere ganger og de har aldri fått noe som helst kritikk så jeg har forholdsvis god tro på at dette stedet er ok, dessuten er kebaben dødsgod!! kan ikke sammenliknes med noen annen kebab, og dessuten er jeg så godt kjent der at jeg slipper å stå i kø hver gang jeg kommer innom (det tyder kanskje på at jeg har vært der litt for mye ;))

Men nå er jeg glad i det meste innen junkfood og da ;)

laguna1365380434
Skrevet

Men du og jeg kjøper vel kebaben på samme sted og den er så god at jeg ikke klarer å la være. I hvert fall er den dritgod med ørten pils innabords,

Det er den! Yummi! :-)

Skrevet

Stortorget :o)

Fisj. Er det noen steder som du mener er safe da? I sentrum?

Neste helg kan jeg se for meg at det kan komme et behov for nattmat:-)

laguna1365380434
Skrevet

Kebab greier jeg rett og slett ikke å spise, etter alt jeg har lest i media. Men jeg heller mer mot det normale klokka fire om natta enn ellers ;)

Hvorfor venter du med seigemannen som har tre bein til slutt? Synes du den er litt ekkel du også?

Litt. Men det har jeg det med overse når det ikke er andre seigmenn igjen..;-)

Skrevet

Jau!

Dessuten er det jo en trøst at næringsmiddeltilsynet ikke sjekket kebaben like etter at jeg hadde spist der.

For jeg vil anta denne runkinga ikke var noe som foregikk daglig.

Rottene gir jeg f... i. de var vel i hvert fall godt stekt. Kebab pleier jo å være det.

Hmmm, men rottene kan forklare hvorfor det ofte er hår i kebaen. :/

Gulp. Jeg får satse på den kebabshappa jeg handler i nå. Har ikke funnet noen hår der enda.

Skrevet

Jeg har et kebab-stamsted i hjembyen. Mattilsynet har vært der opp til flere ganger og de har aldri fått noe som helst kritikk så jeg har forholdsvis god tro på at dette stedet er ok, dessuten er kebaben dødsgod!! kan ikke sammenliknes med noen annen kebab, og dessuten er jeg så godt kjent der at jeg slipper å stå i kø hver gang jeg kommer innom (det tyder kanskje på at jeg har vært der litt for mye ;))

Men nå er jeg glad i det meste innen junkfood og da ;)

Da kebab først kom kjørte vi faktisk til din hjemby for å kjøpe kebab. Det fantes jo ikke så mange steder, og det var et sted der hvor den var veldig god.

Akkurat nå er den beste kebaben jeg har spist å finne på Nesbru Gatekjøkken i Asker, men problemet er at jeg fant hår der også en gang. :/

Skrevet

Det er den! Yummi! :-)

Vi har ikke funnet noe skummelt i den kebaben enda så :o)

Jeg klarer ikke å la være og spise der og nå har minstemann også begynt å mase så han stikker bort og handler for oss. Det har blitt altfor lettvint.

Skrevet

Fisj. Er det noen steder som du mener er safe da? I sentrum?

Neste helg kan jeg se for meg at det kan komme et behov for nattmat:-)

Egentlig tror jeg at det er bedre å gå for bakt potet i sentrum om natta. Jeg er litt kresen på shappene jeg men stoler på et par stykker men ikke på de buene som blir satt opp i helgene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...