Gå til innhold

Feilproduksjoner

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Jeg tror jeg er flinkere enn de fleste som ikke jobber med noe sånt til å vaske hendene mine.

F.eks på utesteder får jeg helt angst, selv om jeg er full og da vanligvis ikke bryr meg så mye. Da er det lukke kranen med papiret etter jeg har tørket meg, åpne døren med albuen, osv =)

Sånn er jeg overalt - unntatt hjemme.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

21

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

8

• Mary Poppins

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror jeg er flinkere enn de fleste som ikke jobber med noe sånt til å vaske hendene mine.

F.eks på utesteder får jeg helt angst, selv om jeg er full og da vanligvis ikke bryr meg så mye. Da er det lukke kranen med papiret etter jeg har tørket meg, åpne døren med albuen, osv =)

Sånn gjør jeg alltid på offentlige toaletter, uten at jeg forbinder det med angst av noe slag.

Hvorfor tror du at du har angst?

Skrevet

Sånn er jeg overalt - unntatt hjemme.

Godt å høre =)

Skrevet

Sånn gjør jeg alltid på offentlige toaletter, uten at jeg forbinder det med angst av noe slag.

Hvorfor tror du at du har angst?

Jeg bruker ikke angst i den faglige versjonen da, jeg får bare veldig noia av ekle, skitne uteplass-doer. Og folk bruker å se rart på meg, så trodde ikke det var så vanlig.

Men jo flere som gjør det, jo mer letta blir jeg!

Skrevet

Du spiser vel kanskje ikke peanøttene på bardisken heller..? ;-)

*isj*

Jentungen1365380808
Skrevet

Etter en del år på skoleinternat tåler jeg det meste... Jeg har i hvert fall sluttet å lure på hva som er i lapskausen (har funnet ut at jeg ikke vil vite det...). Mat som har falt på gulvet, vel, det kommer an på hva slags mat det er og hvilket gulv det er, men som regel går det i søppelbøtta. Når det gjelder hår i maten mister jeg fort matlysten hvis jeg finner det. Skal være veldig sulten for å fortsette å spise da.

Skrevet

Du spiser vel kanskje ikke peanøttene på bardisken heller..? ;-)

*isj*

Ikke snakk om det engang!!

Jeg spiser ikke av chipsskåler på vors engang med mindre det er mine beste venner.

I Syden ble vi plassert på et bort helt med bardisken på et utested, og der var vi tydelig vitne til at de slo sammen halvulle peanøttskåler (som de delte ut til de som bestilte drinker) til nye fulle og ga til de neste gjestene.

Skrevet

Man kan da bestille i pita i Bergen også.

Verre er det at det er nær umulig å få god rullekebab i hovedstaden! Mer presist rullefalaffel, for jeg spiser ikke kjøtt, det være seg fra rotte eller ku. Man må helt til torggaten og i det området er jeg aldri.

hehe. Husker gode gamle Peisestuen i Nygaardsgaten. Det styrtregnet og jeg kom lettkledd, oversminket, kliss våt og nydelig inn døren etter å ha vært på hore og hallik-fest med skumkanon. Mennene bak disken lot meg slippe før køen og ga meg gratis kaffe og saft. Ikke ante jeg at søstrene i strandgaten hadde slike frynsegoder.

Peisestuen ja..

*mimre*

Duh! Har du smakt kebaben på østlandet? Det er noe heeeeelt annet enn den man får i pita her. Det var faktisk en bergenser som tipset meg om et sted der de visst nok skulle ha god kebab, YES tenkte jeg og dro dit med en gang, men kjøttet var jo lyst.. det skal være MØRKT for pokker! ;)

Peistuen kjenner jeg ikke til, men slik du gikk kledd hadde de kanskje håpet på å få noe tilbake for den gratis saften? ;)

Skrevet

Duh! Har du smakt kebaben på østlandet? Det er noe heeeeelt annet enn den man får i pita her. Det var faktisk en bergenser som tipset meg om et sted der de visst nok skulle ha god kebab, YES tenkte jeg og dro dit med en gang, men kjøttet var jo lyst.. det skal være MØRKT for pokker! ;)

Peistuen kjenner jeg ikke til, men slik du gikk kledd hadde de kanskje håpet på å få noe tilbake for den gratis saften? ;)

Peisestuen lå ved siden av RIMI Nygårdsgaten før de rev bygget. Det ble stengt ørten ganger av diverse tilsyn.

Nå er jeg sikkert litt inhabil i kebabdebatten. Har ikke spist kebab med kjøtt i på 9 år og da bare på østlandet. Jeg foretekker rulle-falaffel og det får man overalt i Bergen, men kun i en gate i Oslo. (Pitabrød med salat og dressing er liksom ikke helt topp nattmat kan man si.)

Har aldri tenkt over at det er så stor forskjell på kjøttet.

Noen burde tipse BK-gutta om det enorme markedet på andre siden av fjellet.

Skrevet

Ja, det var jo det jeg startet hele tråden med å si, men ellers godt observert =p

Beklager. Sjelden jeg orker å lese innleggene fra deg så veldig nøye.

Skrevet

Beklager. Sjelden jeg orker å lese innleggene fra deg så veldig nøye.

Ikke si det - fordi jeg onanerer i dusjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...