Gjest for eksempel Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg blir så irritert over at Word hele tiden forlenger forkortelsene mine, hvis jeg f.eks. skriver f.eks. så ønsker jeg ikke at dette blir forlenget til "for eksempel". Hvordan i all verden slår jeg av denne funksjonen? 0 Siter
Prozak Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Under Tools-Options finner du utvilsomt muligheten for å slå det av. Sannsynligvis under Spelling/Grammar. "............................................" 0 Siter
Gyda Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hvis du har norsk versjon går du på Sett inn - Autotekst - Autokorrektur. Der finner du en "tabell" med slike forhåndsinnstillinger der du kan slette de du ikke vil ha - og legge til dine egne (om du har). 0 Siter
Gjest for eksempel Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Så deilig å slippe den funksjonen, jeg har irritert meg over den i ett år. At jeg ikke spurte her for lenge siden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.