Gjest trultemor25 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Går det an å spare på en åpna banan? Lagre den på et vis til dagen etter? Hvis så, er den da i tilfelle spiselig? 0 Siter
drizzle Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jada, det går helt fint. Bananer er spiselige selv med små brune flekker... Bare pakk den litt inn, eller legg den på kjøkkenbenken som den er. Det gjør vi alltid hjemme. 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg har gjort d.. Men jeg ville ikke åpna hele bananen, for å så spare en del. Jeg bruker å skjære bananen i to, i tilfelle bare halve spises. Da legger jeg den andre delen i kjøleskapet imens. Og da har den ikke blitt helt "pakket ut" heller..så den har ennå skallet på, utenom der du har skjært over da. 0 Siter
tonie Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg har gjort d.. Men jeg ville ikke åpna hele bananen, for å så spare en del. Jeg bruker å skjære bananen i to, i tilfelle bare halve spises. Da legger jeg den andre delen i kjøleskapet imens. Og da har den ikke blitt helt "pakket ut" heller..så den har ennå skallet på, utenom der du har skjært over da. Sånn gjør jeg det også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Du kan spise bananen helt til den blir yr, og den er ikke ulik gulroten i hvordan den oppfører seg etter at du har skrelt den. Tror det er en likhet de fleste grønnsaker som banan har. F.eks. gulroten, bananen og sleia. Altså de du må plukke opp fra jorden. Jeg liker ordet banan veldig godt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Du kan spise bananen helt til den blir yr, og den er ikke ulik gulroten i hvordan den oppfører seg etter at du har skrelt den. Tror det er en likhet de fleste grønnsaker som banan har. F.eks. gulroten, bananen og sleia. Altså de du må plukke opp fra jorden. Jeg liker ordet banan veldig godt. Hva er det du har fått i deg i dag? Grønnsaker man plukker opp fra jorda... 0 Siter
Gjest jada d går Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Det går fint, bare skjær av det ytterste. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hva er det du har fått i deg i dag? Grønnsaker man plukker opp fra jorda... thihi 0 Siter
cecily Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Skal si du er sulten / glad i banan ;-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Du kan spise bananen helt til den blir yr, og den er ikke ulik gulroten i hvordan den oppfører seg etter at du har skrelt den. Tror det er en likhet de fleste grønnsaker som banan har. F.eks. gulroten, bananen og sleia. Altså de du må plukke opp fra jorden. Jeg liker ordet banan veldig godt. Hmm.. ok.. litt snodig det du skriver men.. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Skal si du er sulten / glad i banan ;-) Ikke så veldig sulten, siden h*n ikke klarer å spise opp hele i kveld, vel? 0 Siter
amber sun Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Du kan spise bananen helt til den blir yr, og den er ikke ulik gulroten i hvordan den oppfører seg etter at du har skrelt den. Tror det er en likhet de fleste grønnsaker som banan har. F.eks. gulroten, bananen og sleia. Altså de du må plukke opp fra jorden. Jeg liker ordet banan veldig godt. *LOL* Hva har du spist ikveld, SDD? hehehehehe 0 Siter
cecily Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Ikke så veldig sulten, siden h*n ikke klarer å spise opp hele i kveld, vel? Døh, nå er du passe treg i skolten, ass. *peke nese* c",) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Døh, nå er du passe treg i skolten, ass. *peke nese* c",) Treig, jeg? *dødelig fornærma* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 *LOL* Hva har du spist ikveld, SDD? hehehehehe Jeg har spist biff. Til den hadde jeg ovnstekte poteter og en... ja, en siderett basert på... sopp. 0 Siter
Gjest Sckott Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Skal si du er sulten / glad i banan ;-) Har du dårlig råd? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Har du dårlig råd? Greia er at jeg har begynt å gi lille veslemor litt banan, men hun spiser ikke en hel banan, og jeg er ikke så veldig glad i banan, så derfor tenkte jeg å spare på resten av bananen istedenfor å kaste bananen, men jeg vet ikke om det er no bra å gi overvintra banan (som i halv banan fra i går) til en liten bebi. Kanskje hvis man deler bananen i 2 som en sa her, og bruker den delen av bananen som ennå er uåpna og ikke har vært i kontakt med luft. Eller tror du lufta suger seg innover i bananen? 0 Siter
amber sun Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg har spist biff. Til den hadde jeg ovnstekte poteter og en... ja, en siderett basert på... sopp. Der har vi forklaringen. Du er rusa på Champinjong, hehe. *S* 0 Siter
cecily Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Der har vi forklaringen. Du er rusa på Champinjong, hehe. *S* Å, jasså? ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Å, jasså? ;-) Jeg bare siterte deg jeg. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.