Gå til innhold

Under muskel

Anbefalte innlegg

Mine nye pupper er enda harde og uten følelser-noe jeg regner med er normal etter en brystforstørrelse...

Men nå lurer jeg på når en har lagt protesene under muskelen-kan jeg da (selvfølgelig etter 6uker) bruke push`up-bh slik at dem vil "skvises sammen" Nå er puppene mine langt fra hverandre...

Og dere som har under muskelen, hvor lenge kjenner dere ubehaget av innlegga? Det er ikke vondt, men sikkelig ekkelt-bruker jeg brystmuskelen kjenner jeg (tror jeg) at innlegget beveger på seg....

Lurer på mye jeg :) Klinikken jeg opererte på er skikkelig dårlig med å gi informasjon, så jeg vil på ingen måte anbefale Colosseum Klinikken i Stavanger.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208268-under-muskel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Synes mine var harde og høyt oppe i flere uker. Etter ca. en mnd. ble det vesentlig bedre. Heldigvis.

Jeg er relativt sterk i brystmuskelen, og jeg kan kjenne at det ikke er som før (selv om jeg gjorde dette i februar). Men det er verken vondt eller ubehagelig.

Og mangel på informasjon virker det som det er mange steder.

Jeg kan greit bruke Push-up BH, men selv uten det ser det veldig bra ut. Greit da man skal ha på kjole hvor man ikke kan ha BH under:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208268-under-muskel/#findComment-1507023
Del på andre sider

Gjest Jeg tok silikon i mai

Hei! Jeg tok silikon under muskel i mai i år, og kjenner meg godt igjen i det du sier, med ubehaget når du bruker muskelen.

Av og til var det nesten som jeg kjente det rørte skikkelig på seg..bare et sekund eller noe..men var ekkelt! Måtte gå å sjekke å se litt etterpå..hehe..

Men d er nok helt normalt;) Det er ikke der nå lenger.

Kjenner ikke at puppene er noe annerledes nå..nesten som jeg glemmer det er silikon jeg har..hehe.

Du kan helt fint bruke push-up bh. Jeg bruker det jeg.

Puppene mine er også litt fra hverandre, og de er ikke spesielt store..har alltid likt push-up bhèr, og bruker så og si bare det.

Et tips er balconette-bh`er..for meg blir det vanskelig å skulle dytte puppene mot hverandre når de ikke er så store eller nære hverandre. Balconette er d som er populært nå, og er mye finere også. D er en slags push-up, men istedet for å klemme de så mot hverandre, klemmer de puppene opp! Som du ser på de gamle korsettene feks..samme effekt! ;) Ville bare tipse jeg;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208268-under-muskel/#findComment-1508380
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...