Gå til innhold

Gravid!!

Gjest et lite sommernurk på vei...

Anbefalte innlegg

Gjest et lite sommernurk på vei...

Torsdag testet jeg positivt. 6 dager etter forventet mens. Jeg følte på kroppen at noe var i ferd med å skje lenge før.

Jeg hadde i flere dager kjent på menslignende murringer i magen, vært sikker på at nå kommer den, men falsk alarm, heldigvis. Brystene ble ømme og alt var så likt forrige gang jeg oppdaget at jeg var gravid, selv om dette nå nærmer seg seks år siden.

Nå er jeg så spent, jeg håper jeg unngår alle plager jeg hadde i mitt forrige svangerskap, fødselen og tiden etter.

Og pappaen; han er i hundre!

Inntil videre vil jeg være anonym her, jeg har et nick, kjent for noen, er en gammel traver på DOL.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208294-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...