Triad Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Flere her inne har nå vært igjennom mange pp uten å lykkes så langt... Har dere prøvd noen av kjærringrådene under? *La mannen ha utløsning først Etter ett og et halvt år med prøving og atter prøving fikk jeg et tips fra en venninne av meg. Hun hadde hørt at det kunne lønne seg for mannen "å komme først" og deretter kvinnen, sammentrekningene under orgasmen til kvinnen ville nemlig "skyve" sæden lenger inn enn en pute under rumpa ville klare. Vi prøvde ut dette og den satt på første forsøk!! Om dette var tilfeldig eller ei vet vi ikke, men det kan jo være verdt et forsøk for andre som prøver. *Slimløsende hostesaft Hei! Etter flere års forsøk på å bli gravid, var vi på vei til prøverørsmetoden. Tilfeldig leste jeg en avisartikkel om ei kvinne som mente at hun hadde blitt gravid etter å ha drukket slimløsende hostesaft, - ikke bare en gang, men to ganger hadde hun blitt gravid ved hjelp av slimløsende hostesaft. Jeg tenkte at det ikke skadet å forsøke dette rådet, så jeg kjøpte meg ei lita flaske hostesaft og drakk noen dager før eggløsning - og vips der skjedde det: - endelig gravid. Hittil har jeg fått to velskapte barn ved hjelp av dette "knepet" og et nytt er på vei. Så vidt jeg vet er denne metoden ikke vitenskapelig bevist, men hostesaften antas å virke ved å tynne ut kvinnens "slim", slik at sædcellene får en litt lettere svømmetur mot egget. Husk at hostesaften må være slimløsende. Bruk hostesaften kun noen dager rundt eggløsning og i moderate mengder. *Pute under rumpa Ligg med en pute under rumpa etter samleie slik at sæden ikke renner rett ut. Ligg slik ca. en halvtime minst. *Salvie te for begge, men ikke når du er gravid Jeg hadde problemer med å bli gravid, og finleste alle bøker om naturmedisin som jeg kunne oppdrive. Da kom jeg over et gammelt råd om salviete; det skulle gjøre kvinnen gravid. Det skadet heller ikke at mannen drakk det. En kur over noen dager skulle gjøre underverker. Jeg drakk minst ett glass salviete hver dag, og ga mannen min det også, og hadde selv en kur med masse salviete rundt eggløsning - og ble gravid! Rådet skulle visstnok aldri slå feil, sto det i boka! Salviete fås kjøpt på apotek OBS!. Den skal ikke drikkes av gravide og ammende. *WILD YAM KAPSLER Jeg fikk anbefalt å ta Wild Yam kapsler. Gjerne dobbel dose. Disse skal tas i perioden etter eggløsning. Det er viktig at du vet nøyaktig når du har eggløsning, ettersom Wild Yam kan motvirke eggløsning dersom det tas i perioden før. Du bør ta kapslene i ca en uke, da kapslene heller ikke skal tas dersom du er gravid! Kan forøvrig si at et sunt kosthold, null røyk, masse vitaminer, og jevn sex også hjelper! Vil anbefale programmet Take Charge of Your Fertility. (TCOYF) Programmet har egen nettside hvor du kan bestille programmet. Koster ca. 30 amerikanske dollar. *Homøopat og bindevevsbehandling Ikkje kjerringråd akkurat. Men etter 4-års strev, også turar til St.Olavs Hospital og "prøverør neste" tok vi oss ein "pause" og gjekk til ein klassisk homøopat i staden. Etter eitt år med behandling har mange ting komt i ballanse (migrene er borte, utslett er borte osv). Gjekk i tillegg til fysioterapeut eit par månader og fekk "bindevevsbehandling Bidronning gele og ingefær Jeg fikk to råd av min homeopat, som visstnok skal øke fruktbarheten. 1: Bidronning-gelé. Finnes som kapsler, kjøpes på helsekostbutikker. 2: Kok opp hel ingefær. La trekke. Sil. Drikk. Kan oppbevares i kjøleskap over natta. *Sardiner og nøtter for å øke sædkvalitetenEtt tips jeg har fått av en homeopat:Det skal hjelpe for mannen og spise sardiner, nøtter skal hvis nok øke sæd kvaliten. * "Lån" en liten baby Jeg vet ikke om dette kan regnes som kjerringråd, men det så ut til å virke på meg i hvertfall. Etter at vi hadde forsøkt å bli gravid i et år var jeg på besøk hos en venninde som hadde en fem uker gammel baby. Jeg fikk holde babyen og kose med henne så mye jeg ville og varme følelser for den lille bare veltet over meg. Ved neste eggløsning ble jeg jammen gravid. Jeg tror at det hadde med babyen å gjøre. Kanskje det å bli gravid også henger sammen med det å være mentalt klar til å få barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har ingen tro på slike kjerringråd. Vi forsøkte naturmetoden, det gikk ikke, nå venter vi på prøverør. Naturmidler og annet er jeg ikke villig til å bruke en krone på i mellomtiden. Faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/#findComment-1505429 Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 På Rhodos fins et alter høyt oppe på et fjell. Du må gå opp, og det tar en drøy time bratt klatring. Der kan du som barnløs be til jomfru Maria og ofre blomster for å bli mer fruktbar. Om det er anstrengelsen, lettelsen over å overlate ansvaret til guden, roen etter å bli støl overalt eller en kombinasjon som fører til mer sex er uklart. Men at det virker i noen tilfeller er helt sikkert. Noen par prøver i mange år, og ingen vet hvorfor de plutselig får barn etter kanskje å ha gitt opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/#findComment-1505502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mirakel*2? Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 På Rhodos fins et alter høyt oppe på et fjell. Du må gå opp, og det tar en drøy time bratt klatring. Der kan du som barnløs be til jomfru Maria og ofre blomster for å bli mer fruktbar. Om det er anstrengelsen, lettelsen over å overlate ansvaret til guden, roen etter å bli støl overalt eller en kombinasjon som fører til mer sex er uklart. Men at det virker i noen tilfeller er helt sikkert. Noen par prøver i mange år, og ingen vet hvorfor de plutselig får barn etter kanskje å ha gitt opp. kan ikke du lage en egen tråd om det slik at du er sikker på at alle her inne får det med seg? Det skal garantert prøves! Kjenner du noen fra virkeligheten som det har funket på 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/#findComment-1505528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 kan ikke du lage en egen tråd om det slik at du er sikker på at alle her inne får det med seg? Det skal garantert prøves! Kjenner du noen fra virkeligheten som det har funket på Problemet er at det ikke er dokumenterbart. Ingen kan bevise at det virker -bedre- enn å klatre i Jotunheimen eller å drikke et glass vann. Jeg tror på at å ønske noe -for intenst- kan ha motsatt virkning. Å slappe av og glemme ting kan virke bedre. Du kan kanskje tenke deg at det fysiologisk kan bety noe å tenke på befruktning hver gang et "fullbyrdet samleie" er under utvikling. Vi vet jo at hjernen har makt over veldig mye av fysiologien. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/#findComment-1505546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mirakel*2? Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Problemet er at det ikke er dokumenterbart. Ingen kan bevise at det virker -bedre- enn å klatre i Jotunheimen eller å drikke et glass vann. Jeg tror på at å ønske noe -for intenst- kan ha motsatt virkning. Å slappe av og glemme ting kan virke bedre. Du kan kanskje tenke deg at det fysiologisk kan bety noe å tenke på befruktning hver gang et "fullbyrdet samleie" er under utvikling. Vi vet jo at hjernen har makt over veldig mye av fysiologien. eh...nå begynner jeg å lure. Køddet du ikke isted? Det gjorde ihvertfall jeg:) Det der med å slappe av i forhold til prøving vet jeg. Sist gang ble jeg gravid den måneden jeg ga litt blaffen. Hva gjør du her inne forresten?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/#findComment-1505553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 eh...nå begynner jeg å lure. Køddet du ikke isted? Det gjorde ihvertfall jeg:) Det der med å slappe av i forhold til prøving vet jeg. Sist gang ble jeg gravid den måneden jeg ga litt blaffen. Hva gjør du her inne forresten?! Han vil spre det glade budskap om sin egen visdom. Den er allvitende i grunn. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/#findComment-1505569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 eh...nå begynner jeg å lure. Køddet du ikke isted? Det gjorde ihvertfall jeg:) Det der med å slappe av i forhold til prøving vet jeg. Sist gang ble jeg gravid den måneden jeg ga litt blaffen. Hva gjør du her inne forresten?! Det med alteret er ikke tull, det står der, og blir besøkt flittig. Det er et remedie som ikke skader noen eller noen tjener penger på, så det kan jeg like. Fin utsikt og ro for sjelen er det sikkert også. Jeg liker dårligere alle profitørene som bløffer håpefulle barnløse med sludder og vås for å tjene penger, og tar æren når naturen selv allikevel ordner biffen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/#findComment-1505582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Han vil spre det glade budskap om sin egen visdom. Den er allvitende i grunn. ;-) Jeg vet ikke hvorfor alteret virker noen ganger, det overlater jeg til vitenskapen. Men det skjer like ofte at det ikke virker, og om det vet jeg heller ikke hvorfor. De er mye jeg lurer på. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/#findComment-1505584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har ingen tro på slike kjerringråd. Vi forsøkte naturmetoden, det gikk ikke, nå venter vi på prøverør. Naturmidler og annet er jeg ikke villig til å bruke en krone på i mellomtiden. Faktisk. Hvis du hadde sett den forunderlige dokumentaren til Lennart Nilsson der han filmer kvinnens orgasme 'inni der', ville du sett at livmormunnen rett og slett drikker av spermen som ligger i en fin, liten skål. Det er altså veldig bra at mannen kommer først dersom man prøver å bli gravid. Et annet enkelt råd er å kutte ut kaffe. Jeg mener ikke å si at det er så enkelt, bare at det er noen småting som går an å prøve uten at det skader eller koster noe. Ellers får dere ha lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/208327-kjerringr%C3%A5d-effektivt/#findComment-1505607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.