nyca Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg har lyst til å ta opp kontakten med en gammel bekjent, og lurer på hvor jeg skal finne frem til info om hvor vedkommende holder til, evnt telefonnummer. Hun er 19 år gammel, og står derfor kanskej ikke oppført på skattelistene!? Jeg vet heller ikke hvilket fylke hun tilhører, hun flyttet nemlig rett etter at vi mistet kontakten. På forhånd takk for hjelpen! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Du kan søke i telefonkatalogen på nettet om du har etternavn. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearchFront.do?spraak= 0 Siter
tiliti Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jo hun står nok i skattelistene, men nå er det jo ikke åpent å søke i de to siste årene lengre. Hva med telefonkatalogen? Det er også mulig folkeregisteret kan hjelpe, siden adresse ikke er spesielt beskyttet informasjon. Andre alternativer er å sende brev til hennes gamle adresse og satse på at det blir videresendt, eller kontakte hennes foreldre. 0 Siter
nyca Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearchFront.do?spraak= Takk for tips. Det som er, er at denne jenta har 2 fornavn, men jeg tror kun hun bruker det ene, og da er det mange i Norge, hvis jeg skal lete i telefonkatalogen.... Foreldrene vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre, da denne jenta var et fosterbarn som bodde hos oss! ;o) Får lete, og se... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Takk for tips. Det som er, er at denne jenta har 2 fornavn, men jeg tror kun hun bruker det ene, og da er det mange i Norge, hvis jeg skal lete i telefonkatalogen.... Foreldrene vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre, da denne jenta var et fosterbarn som bodde hos oss! ;o) Får lete, og se... Du vet altså ikke hvor hun bor så du kan ta avansert søk? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg ser her at du ikke vet hvor hun bor.... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Takk for tips. Det som er, er at denne jenta har 2 fornavn, men jeg tror kun hun bruker det ene, og da er det mange i Norge, hvis jeg skal lete i telefonkatalogen.... Foreldrene vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre, da denne jenta var et fosterbarn som bodde hos oss! ;o) Får lete, og se... Kan du ikke få hjelp fra barnevernet/fosterhjemtjenesten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.