Gjest Slottet informerer Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Mette Marit fødte en sønn i formiddag! Koselig! :-) 0 Siter
Gjest prins er født Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Har du direktelinje til slottet eller? Så ikek noe verken på vg, dagbladet, nettavisen eller kongehuset.no---- 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Åja, de tar det gjennom DOL denne gangen? Verken dagbladet.no, p4.no, vg.no eller slottet.no skriver om det jo... Hvor har du det fra? 0 Siter
Tante Tea, på tur med en Toller c',) Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg digger sånt kongestoff. Fint at det ble en gutt denne gangen. 0 Siter
Gjest Slottet informerer Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Og hvor har du dette fra? Hallo... Det står jo på alle nettavisene og slottet.no. 0 Siter
Gjest prins er født Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hallo... Det står jo på alle nettavisene og slottet.no. Da får du legge ut en link, ettersom vi ikke finner det selv 0 Siter
Gjest Higgenst Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hallo... Det står jo på alle nettavisene og slottet.no. Herregud. Hvor barnslig går det an å bli? 0 Siter
Gjest Slottet informerer Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Da får du legge ut en link, ettersom vi ikke finner det selv Så skeptiske alle er da... Her er en link: http://www.enprinserfodt.no/kjedermegnoinnmariogdaerdetmoroakoddelitt/hehemoro. 0 Siter
Gjest prins er født Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Så skeptiske alle er da... Her er en link: http://www.enprinserfodt.no/kjedermegnoinnmariogdaerdetmoroakoddelitt/hehemoro. Kjempevits! Kan jeg få lov å bruke den under talen jeg skal holde på julebordet? 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Så skeptiske alle er da... Her er en link: http://www.enprinserfodt.no/kjedermegnoinnmariogdaerdetmoroakoddelitt/hehemoro. Får ikke frem den siden jeg! Måtte jo ta en titt, men gikk vel rett på limpinnen jeg he he 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Så skeptiske alle er da... Her er en link: http://www.enprinserfodt.no/kjedermegnoinnmariogdaerdetmoroakoddelitt/hehemoro. Det må jeg si, en skikkelig morroklump! 0 Siter
favn Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg digger sånt kongestoff. Fint at det ble en gutt denne gangen. Hvordan har det seg at en voksen dame holder på sånn? 0 Siter
Gjest hvor da Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Får ikke frem den siden jeg! Måtte jo ta en titt, men gikk vel rett på limpinnen jeg he he Det var nok ikke en ordentlig link, bare en person som ville lure oss. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det var nok ikke en ordentlig link, bare en person som ville lure oss. Ser sånn ut ja. Blir så irretert på meg selv at jeg lar meg lure så lett ((( 0 Siter
Gyda Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Da får vi bare følge med framover og se om du er sanndrømt. (Egentlig hadde det vært stilig om et ble en jente til, så de kunne bli en liten "kusineliga" (ups - holdt på å skrive kuseliga), så nærme de fire blir i alder.) 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Da får vi bare følge med framover og se om du er sanndrømt. (Egentlig hadde det vært stilig om et ble en jente til, så de kunne bli en liten "kusineliga" (ups - holdt på å skrive kuseliga), så nærme de fire blir i alder.) Uffda, Gyda! ;-) Kuseliga... he he.... De fire barna blir jo utrolig tette i alder - drøyt 2,5 år fra eldste til yngste. Det kan nok hende en liten gutt hadde fått "kjørt seg", ja, når tre søster/kusiner setter i gang å leke mor&barn!! ;-) Men hvis Haakon Og MM har tenkt å fortsette i samme tempo, er det vel bedre for gutten å komme nå enn å få FIRE søster-kusiner!! ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Uffda, Gyda! ;-) Kuseliga... he he.... De fire barna blir jo utrolig tette i alder - drøyt 2,5 år fra eldste til yngste. Det kan nok hende en liten gutt hadde fått "kjørt seg", ja, når tre søster/kusiner setter i gang å leke mor&barn!! ;-) Men hvis Haakon Og MM har tenkt å fortsette i samme tempo, er det vel bedre for gutten å komme nå enn å få FIRE søster-kusiner!! ;-) Du har jo et godt poeng der, ja. Vi får jo bare vente og se. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.