Gjest mij Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Når man klikker seg gjennom innleggene i en tråd kommer det opp en boks ved markøren med informasjon om hvem som har skrevet innlegget og når. Hos meg skygger denne boksen ofte over innholdet i vinduet til høyre, og jeg må for hver gang jeg klikker på en link flytte markøren vekk. Flott å brenne litt ekstra kalorier, men kan vi ikke slippe denne manøveren? :-) 0 Siter
favn Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ja! Det der er en kjiping. Men løsningen ligger hos deg og en eller annen innstilling i browseren jeg ikke husker - men det vet de som svarer i forum for Data. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Ja! Det der er en kjiping. Men løsningen ligger hos deg og en eller annen innstilling i browseren jeg ikke husker - men det vet de som svarer i forum for Data. Hm, takk for tips! 0 Siter
favn Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hm, takk for tips! Jeg husket bedre enn jeg trodde. I Opera går du inn i Tools, Advanced, Preferences, Browsing og haker bort Show tooltips. Bruker du annen browser, vet jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.