Gå til innhold

Gratulerer med dagen Liza :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Henger meg på gratulasjonene her! :-)

Så koselig at bella husket bursdagen min! ( Trodde egentlig hun var litt sånn senil,altså...)

Takk til dere andre også!

Men,bella mi, hvor mange kyr har du snudd på den svenske landsbygda nå?

Jeg er faktisk i Norge akkurat nå...på førjulshandel. Mye mer spennende å finne her enn i London. Bortsett fra den ekle snøen dah.

Har fått pakken,bella...men den kom til Windsor etterat jeg reiste (var først i Roma) og har ikke åpnet den. GLEDER MEG!!!

Så koselig at bella husket bursdagen min! ( Trodde egentlig hun var litt sånn senil,altså...)

Jeg er faktisk i Norge akkurat nå...på førjulshandel. Mye mer spennende å finne her enn i London. Bortsett fra den ekle snøen dah.

Har fått pakken,bella...men den kom til Windsor etterat jeg reiste (var først i Roma) og har ikke åpnet den. GLEDER MEG!!!

sitter på hotellet med laptopen..og kjeder meg. Drukket x-antall espresso i baren og kjedeer meg.

Gratulerer med dagen min venn :-)

Annonse

Gjest Liza i London

sitter på hotellet med laptopen..og kjeder meg. Drukket x-antall espresso i baren og kjedeer meg.

Gratulerer med dagen min venn :-)

Men hvorfor bor du på hotell i Stockholm og f.eks ikke i Sødertalje eller Jarna....?

Forklaring,takk!!!

Og hvorfor kjeder du deg når det finnes så mange kosser der ute?

Men hvorfor bor du på hotell i Stockholm og f.eks ikke i Sødertalje eller Jarna....?

Forklaring,takk!!!

Og hvorfor kjeder du deg når det finnes så mange kosser der ute?

Forklaring meg bak altsåh!

Jeg må legge meg, ...snart. Må opp på et ukristeligtidspunkt i morgen, dvs FØR lunch. Grøss.

Fått hamstret togbaner og klær og diverse?

Gjest Liza i London

Forklaring meg bak altsåh!

Jeg må legge meg, ...snart. Må opp på et ukristeligtidspunkt i morgen, dvs FØR lunch. Grøss.

Fått hamstret togbaner og klær og diverse?

Hamstret lusekofter,ullunderøy etc. Og ost. Og servelat. Litt data,billigere her i landet enn hjemme.

Hvorfor så ukristelig tidlig opp?

Neeei,har nok ikke det....men det kommer vel en julegave om du har satt avsender på pakken. Eller har du den gamle adr?

Drar hjem på søndag

Det ver vel i grunnen det beste likevel,...dine cookies er jo ikke kjent for å være spiselige.

Når du får tid og ro må du sende en mail, jeg vil ha oppdateringer.

Kos deg i norge i hvertfall :-)

klem!

Gjest Liza i London

Det ver vel i grunnen det beste likevel,...dine cookies er jo ikke kjent for å være spiselige.

Når du får tid og ro må du sende en mail, jeg vil ha oppdateringer.

Kos deg i norge i hvertfall :-)

klem!

Skal jeg sende deg en dypfryst porsjon av min berømte,årlige "høst-grønnsaksuppe"? Den du vet...med potetskrell i taket etc

Annonse

Skal jeg sende deg en dypfryst porsjon av min berømte,årlige "høst-grønnsaksuppe"? Den du vet...med potetskrell i taket etc

Så skjønn du er :-)

Men...ehm... *takker pent nei*. Den var jo som sement for faen!

Ok... èn sigarett til så legger jeg meg, det er tross alt bursdagsbarnet som er ånnlain :-)

Sånn apropo kosser. Vil du ha den mobilen? Jeg blir helt gal av den, ikke har den æ,ø eller å. Og jeg MÅ ha ÅÅÅèr.

Og så hyler den på morgenen.

Nå bare tar jeg og sender den altså!! Har Peter mobil? Kanskje Alex kan ha den!!

Skal jeg bruke samme adresse?? til nr 70?

Gjest Liza i London

Sånn apropo kosser. Vil du ha den mobilen? Jeg blir helt gal av den, ikke har den æ,ø eller å. Og jeg MÅ ha ÅÅÅèr.

Og så hyler den på morgenen.

Nå bare tar jeg og sender den altså!! Har Peter mobil? Kanskje Alex kan ha den!!

Skal jeg bruke samme adresse?? til nr 70?

*flirer*

Peter har...men,om han får en Cirion-mobil,så vil nok det være noe helt spesiellt.

Alex er vel fremdeles litt liten....men hva med Karoline...du kjenner jo ikke henne så godt som guttene (merkelig,på en måte)

No 70 er flott...en dag skal jeg gi deg den riktige....Sorry.

Virkelig sorry

*Klemmer drittungen*

Gjest Liza i London

Så skjønn du er :-)

Men...ehm... *takker pent nei*. Den var jo som sement for faen!

Ok... èn sigarett til så legger jeg meg, det er tross alt bursdagsbarnet som er ånnlain :-)

En sigarett - og et glass vin(drepende dyrt her i Norge!)

Husker du Blossom Hill?

*flirer*

Peter har...men,om han får en Cirion-mobil,så vil nok det være noe helt spesiellt.

Alex er vel fremdeles litt liten....men hva med Karoline...du kjenner jo ikke henne så godt som guttene (merkelig,på en måte)

No 70 er flott...en dag skal jeg gi deg den riktige....Sorry.

Virkelig sorry

*Klemmer drittungen*

*klem*

Nå legger jeg meg uglen min og det synes jeg da sannelig du og skal gjøre! Så blir vi så vakre og pene når vi våkner i morgen :-)

*stønn*

Kos deg i Norge og send et pling når du er tilbake på gården. Jeg skal sende mobilen til mandag.

God klem :-)

-bella

Gjest Liza i London

*klem*

Nå legger jeg meg uglen min og det synes jeg da sannelig du og skal gjøre! Så blir vi så vakre og pene når vi våkner i morgen :-)

*stønn*

Kos deg i Norge og send et pling når du er tilbake på gården. Jeg skal sende mobilen til mandag.

God klem :-)

-bella

Gården????

Hvor har du egentlig DET fra?

Ser du meg liksom melke i grålysningen? Før jeg kaster meg ut på M4 og blir en del av storbyen?

Har du ikke sett huset vårt?

Nattaklem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...