UndrendePåDetMeste Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Selv legger jeg en knapp på en kamerat fra noen år tilbake: Arnt-Helge (beklager hvis du skulle lese dette), og en klassekamerat av ei venninne oms het Kåre Bjarne. 0 Siter
Gjest names Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Leif-Kurt synes jeg er utrolig stygt. Natasha Michelle Olsen-Jensen klinger også dårlig. 0 Siter
collins Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Kjenner en latvier som heter Andreas Kukk.Han bad han bytte navn før han tok seg jobb i Norge. 0 Siter
Aryane Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 det var en link om dette i går også. Styggeste navnene jeg vet er Brita og Olve 0 Siter
Speak Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Fornavn: Per-Bjørn. Jobbet sammen med en som het det. Etternavn: Kviserud. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg syns Steinung er ganske rart. Kjenner en dame som heter det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg fant ut når jeg skulle lete i en amerikansk telefonkatalog (etter noe annet..) en gang at det er foturoligende mange mennesker der ute som heter Steve Pick! :-D..Nei, jeg kjenner de ikke personlig, og ja jeg er barnslig! Ellers kjenner jeg en Valentin, sånn litte grann, det er rart. Og Syren er rart. Stygge navn har jeg allerede gitt utfyllende svar på. (Brage vinner!) 0 Siter
Gjest Buhfs Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 det var en link om dette i går også. Styggeste navnene jeg vet er Brita og Olve Linken i går handlet om hvilke navn du synes er stygge. Dette er om stygge navn på noen du kjenner/vet om. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg fant ut når jeg skulle lete i en amerikansk telefonkatalog (etter noe annet..) en gang at det er foturoligende mange mennesker der ute som heter Steve Pick! :-D..Nei, jeg kjenner de ikke personlig, og ja jeg er barnslig! Ellers kjenner jeg en Valentin, sånn litte grann, det er rart. Og Syren er rart. Stygge navn har jeg allerede gitt utfyllende svar på. (Brage vinner!) Jeg kjenner en liten gutt som heter Brage - ufordragelig fyr... Bare en liten digresjon 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg syns Steinung er ganske rart. Kjenner en dame som heter det. Sikker på at det ikke er Steinunn? Sveinung er et mannsnavn, litt for tungt for min smak. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg kjenner en liten gutt som heter Brage - ufordragelig fyr... Bare en liten digresjon Oj, nå er jeg veldig glad for at vi ikke kalte sønnen vår det for 11 år siden ) det var nemlig oppe til vurdering, men han er en mye søtere Herman da. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Sikker på at det ikke er Steinunn? Sveinung er et mannsnavn, litt for tungt for min smak. Tja, kanskje det er det. Det er bare kona til en på jobben til mannen min, så jeg kjenner henne ikke så godt. Men jeg tror det uttales med o 0 Siter
DarkPink Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Sikker på at det ikke er Steinunn? Sveinung er et mannsnavn, litt for tungt for min smak. Hahaha!! Du har gått og kalt henne Steinung hele livet, og så heter hun Steinunn *flire* 0 Siter
lex Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Sean-Kjartan. Forsøk å si det raskt flere ganger om du kan! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Steingrim. Han nektet da også å tilkjennegi sitt virkelige navn de første dagene jeg kjente han, han ba om å bli kalt Ole. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg vet om en som heter Rolluf Dunsæd!! Han var blandt de topp tre i norge som ble kåret til rareste navn... Tror han er ganske fornøyd med navnet sitt, jeg. 0 Siter
Gjest Heldigvis ikke meg Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg vet om en som heter Rolluf Dunsæd!! Han var blandt de topp tre i norge som ble kåret til rareste navn... Tror han er ganske fornøyd med navnet sitt, jeg. I vår slektsbok på nesten 1000 sider, er det noen med etternvanet Sædberg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.