Gå til innhold

Ny her :)

Anbefalte innlegg

Gjest LillePillo

Hei alle sammen

Nå kan jeg endelig begynne å skrive her også :) Har tibrakt mange timer her inne og lest det dere har opplevd i forbindelse med prøverørsbehandling.

Jeg og min samboer har endelig blitt godkjent hos rikshospitalet, og skal inn til samtale 9. Januar. Vi gleder oss veldig, og er selvfølgelig spent på hvordan dette skal gå. Min samboer kan desverre ikke få barn på den naturlige måten, dette er noe han har visst hele livet.. så dette med assistert befruktning er noe vi har vært klar over at vi måtte gjennom for å få barn, siden starten på forholdet vårt.

I går tok jeg HSG - røntgen for å finne ut om alt stod bra til med meg. Det har jeg gruet meg til lenge. Har liksom alltid tatt det for gitt at jeg kan få barn, men det er jo faktisk ganske mange kvinner som ikke kan det. Jeg var nervøs i flere dager, da jeg har lest at mange av dere syntes det var en ganske vond undersøkelse. Heldigvis gikk det kjempebra. Ikke noe vondt i det hele tatt, og alt var som det skulle være :) Så da var det skrittet tatt, og vi er klar for det neste.

Nå håper jeg bare at menstruasjonene kommer når de skal! Har alltid vært regelmessig, men etter at vi ble innkalt til RH, har den blitt kjempeforsinka. Det er fordi jeg tenker på det hele tiden, og da kommer den bare ikke :) Typisk!

Jeg ønsker alle prøvere lykke til, og jeg gleder meg til å få være en del av dette forumet

stor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208537-ny-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei LillePillo,

Lykke til, håper det klaffer for dere på det første forsøket:)

Jeg trodde også at graviditeten skulle aldri være et problem hos meg. Men det er nå slik at vi har vært gjennom et mislykket prøverørs forsøk. Håper at det går bra denne gangen. Er det noe du lurer på, er det bare å spørre!

Lykke til:) *klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208537-ny-her/#findComment-1508108
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...