Gå til innhold

Noen flere?


Lilja2005

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lilja2005

    5

  • Glimtipper

    4

  • fuji1365380447

    3

  • cecily

    3

Hva er IKM, SA (Spontanabort??), MA og PP??

Hei allesammen:) Hyggelig at det er så mange som har svart og delt sine historier:)

Jubalong70:

Hehe... det med at 80% av lesetiden går med til å lese om graviditet... kjenner meg VELDIG igjen i det. Håper jeg er like heldig som du var da:) Eksamen er viktig, men enkelte ting er viktigere (syns ihvertfall jeg).

Triad:

Det er bare 4 dager igjen nå... det var eksamen som var 10 (nå 9) dager unna:) Superspent nå ja! Ikke værst at du har klart å slutte og røyke etter 12 år! Jeg sliter med det samme. Lykke til neste måned:) Håper det går bedre da.

71 grader nord:

Jeg synes jo min venting er ille nok, klarer ikke forestille meg hvordan det er for deg! Føler med deg. Lykke til, så håper vi det blir før påske:)

Anonym412:

IKM: dag for forventet mens

SA: spontanabort

MA: missed abortion (hvis kroppen ikke kvitter seg med det selv)

PP: prøveperiode.

Dere andre får rette på meg hvis noe er feil:)

Stor klem fra Lilja2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym412

Hei allesammen:) Hyggelig at det er så mange som har svart og delt sine historier:)

Jubalong70:

Hehe... det med at 80% av lesetiden går med til å lese om graviditet... kjenner meg VELDIG igjen i det. Håper jeg er like heldig som du var da:) Eksamen er viktig, men enkelte ting er viktigere (syns ihvertfall jeg).

Triad:

Det er bare 4 dager igjen nå... det var eksamen som var 10 (nå 9) dager unna:) Superspent nå ja! Ikke værst at du har klart å slutte og røyke etter 12 år! Jeg sliter med det samme. Lykke til neste måned:) Håper det går bedre da.

71 grader nord:

Jeg synes jo min venting er ille nok, klarer ikke forestille meg hvordan det er for deg! Føler med deg. Lykke til, så håper vi det blir før påske:)

Anonym412:

IKM: dag for forventet mens

SA: spontanabort

MA: missed abortion (hvis kroppen ikke kvitter seg med det selv)

PP: prøveperiode.

Dere andre får rette på meg hvis noe er feil:)

Stor klem fra Lilja2005

Takk for svar! Satt å grubla fælt her i stad! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen:) Hyggelig at det er så mange som har svart og delt sine historier:)

Jubalong70:

Hehe... det med at 80% av lesetiden går med til å lese om graviditet... kjenner meg VELDIG igjen i det. Håper jeg er like heldig som du var da:) Eksamen er viktig, men enkelte ting er viktigere (syns ihvertfall jeg).

Triad:

Det er bare 4 dager igjen nå... det var eksamen som var 10 (nå 9) dager unna:) Superspent nå ja! Ikke værst at du har klart å slutte og røyke etter 12 år! Jeg sliter med det samme. Lykke til neste måned:) Håper det går bedre da.

71 grader nord:

Jeg synes jo min venting er ille nok, klarer ikke forestille meg hvordan det er for deg! Føler med deg. Lykke til, så håper vi det blir før påske:)

Anonym412:

IKM: dag for forventet mens

SA: spontanabort

MA: missed abortion (hvis kroppen ikke kvitter seg med det selv)

PP: prøveperiode.

Dere andre får rette på meg hvis noe er feil:)

Stor klem fra Lilja2005

Hmm da hadde jeg en MA og ikke en SA da.. Kjekt å få det riktig, gikk tross alt igjennom 3 operasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loughing out loud!!

Har nettopp lært meg betydningen av lol. Jeg har brukt det i hytt og pine og visste ikke at det betydde at jeg lo høyt:))

Så søtt at du ikke har visst hva det betyr *L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

"lmao"

"Lafing my ass off"

Er så dårlig på å skrive engelsk men dere dolere skjønner det dere vet jeg :)

ahhh:)

trodde det stod en stor i, ikke l. Da hadde jeg jo klart det med en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "skara"

ahhh:)

trodde det stod en stor i, ikke l. Da hadde jeg jo klart det med en gang;)

Ja der ser du, viste det at du hadde tatt den like lett som "lol" hi hi

Nei da:

Er sant det at bokstaven l kan se ut som i.

Ha en flott kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Ja der ser du, viste det at du hadde tatt den like lett som "lol" hi hi

Nei da:

Er sant det at bokstaven l kan se ut som i.

Ha en flott kveld!!

yes det skal jeg ha. Det må du og ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

*ROTFLMAO*

jeg er sikker på at dere sitter og ler og koser dere nå. Artig å tulle med mirakel*2 for hun skjønner ingenting;)

rolling on the floor laughing med andre ord??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...