Gå til innhold

dyp fortvilelse

Anbefalte innlegg

Gjest vinterdugg

Jeg er en mann som er ekstremt følsom. Har store problemer med å forholde meg til andre mennesker.Jeg blir veldig lett såret, men når jeg siden spør de som såret meg eller de rundt, så har de aldri lagt merke til at noen var slemme.

Så jeg vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Er en nevrotiker, men de siste månedene har tvangstankene og handlingene gitt seg. Dette bekymrer meg, for jeg merker at jeg begynner å dø innvendig. Jeg støter mennesker fra meg, dette har jeg gjort siden jeg var 16-17. Snart har jeg ikke venner eller familie igjen. Fikk råd av eldre mennesker som også var veldig følsomme, det beste rådet de kunne gi var at jeg skulle distansere meg. Men jeg vet ikke hvordan dette gjøres.

Jeg ønsker sårt å finne noen som ikke sårer meg, men blir alltid skuffet. Er ikke perfekt jeg heller, men pga følsomheten min så ser jeg veldig lett hvordan andre mennesker har det.

Jeg har kjempet i 8 år nå, men begynner å bli bekymret. Kan man til slutt tippe over?

At man blir flat eller skikkelig ondskapsfull?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208724-dyp-fortvilelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...