Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er plaget med kvalme på ettermiddag/kveld. Jeg har vært til lege, og hun klarer ikke å finne noe galt. Det hjelper å holde seg unna stekt mat, fet mat og sterk mat. Rå grønnsaker går heller ikke bra, går å gulper hele kvelden. Har vært både på ultralyd og gastroskopi. Det merkelige er at jeg har vært bra under graviditet. Noen som kjenner seg igjen, vet hva dette kan være? Alt. behandling som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208800-ford%C3%B8yelsesbesv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Kjenner meg igjen. Jeg har gått slik i mange år inntil jeg kutta melk og melkeprodukter fra mitt kosthold. min lege hadde de samme problemer og identifiserte problemet med en gang. Han mente det var melkeproteinallergi. det slo ikke ut på allergitest. Men ved å systematisk fjerne melk har jeg fått et nytt liv!!!!!!

Når jeg får meg bare små mengder med melk er jeg igjen kvalm, uvell og uten enrgi. For å få merf fart på en treg mage har jeg erstattet frokost eller lunsj med nøttog tørka frukt framfor brød. Helt nytt menneske, -bortsett fra at jeg i dag er i dålig form forde jeg i går smakte på kransekake so det viste seg var stekt i meierismør. Du må bare prøve!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...